تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر مدل 56804

از {{model.count}}

intex 56804 rainbow cloud mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر با نام دیگر تشک روی آب و تشک داخل استخر نیز شناخته می شود. این محصول تولید intex بوده و دارای بدنه ای از جنس وینیل و تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. این محصول را فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به همراه خدمات پس از فروش خدمت مشتریان عرضه می کند. شما می توانید در ادامه مشخصات دقیق تری از این تشک بادی روی آب را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر مدل 56804 یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این تشک روی آب تولید سال 2020 بوده و به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد توانسته تا در سال های 2020 و 2021 به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید. از مزیت های این تشک بادی داخل استخر می توان به پرتابل بودن و دوام بالای آن اشاره نمود. بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل یک متریال بسیار با کیفیت بوده که ضد حساسیت بوده و هیچگونه آسیبی به پوست افراد وارد نمی کند.

تقریبا تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از این متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. وینیل در دنیا با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود. این تشک استخری اینتکس دارای طرح رنگین کمان بوده که از یک صفحه ی شفاف و تعدادی خطوط رنگی تشکیل شده است. یک عدد بالش بادی بر روی این محصول تعبیه شده است که این بالش به صورت خودکار راه اندازی شده و به طرح یک تکه ابر می باشد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 180 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 100 کیلوگرم بوده و از وزن بسته بندی 1 کیلوگرم برخوردار است. این محصول را می توان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمود.

طول
180 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بالش بادی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...