تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس برزنتی مدل 59194

از {{model.count}}

intex 59194 floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس مدل برزنتی با عرض 74 سانتی متر برای تفریحات آبی و شنا در انواع آب های کم عمق و آرام و قابل استفاده در سواحل به همراه طناب نجات در نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس مدل برزنتی مقاوم ترین تشک بادی برای تفریحات در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و همچنین قسمت کم عمق دریا بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این تشک بادی روی آب اینتکس از نظر طراحی بدنه مشابه مدل های ساده و طرح دار بوده و از ساختار مستطیلی با رویه مواج بهره مند است. رویه مواج در این تشک بادی به گونه ای بوده که علاوه بر پوشش بدن افراد از سر خوردن روی این محصول جلوگیری خواهد کرد بنابراین تعادل لازم را هنگام استفاده خواهید داشت.

یکی از مهمترین مواردی در تولید این محصول بوده وجود دو مدل با ابعاد مختلف می باشد. مدل مشابه این تشک روی آب دارای طول کمتر بوده به همین دلیل مانند یک تخته شنا استفاده می شود. اما این تشک دارای ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 74 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان محسوب می شود. البته ابعاد تشک در حالت جمع شده بسیار کمتر بوده تا به راحتی توسط یک کوله پشتی نیز اقدام به حمل و جا به جایی کنید. تحمل وزن نیز در این تشک بادی استخری نیز به 100 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل قبول برای این محصول با توجه به متریال سبک آن به حساب می آید تا افراد سنگین وزن نیز با خیالی راحت از این تشک جهت تفریحات روی آب استفاده نمایند.

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که به دلیل استفاده از روکش برزنتی رد سطح رویه ضخامت بدنه را نسبت به مدل های ساده و طرح دار افزایش داده است به همین دلیل امکان استفاده از آن در آب های آزاد مانند دریا فراهم خواهد بود. برزنتی بودن سطح رویه علاوه بر مقاوم تر کردن این تشک تاثیری نیز در جلوگیری از لغزندگی رویه آن خواهد داشت. این نوع متریال مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی در اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود.

بر خلاف مدل های مشابه که یک بالش متصل شده در قسمت فوقانی استفاده شده این محصول طراحی یکدست داشته اما در عوض یک طناب نجات در قسمت های لبه و کناری آن قرار داده شده که به وسیله حفره های طراحی شده در این قسمت نگهداری می شود. برای راه اندازی و باد زدن به تشک استخری برزنتی اینتکس می توان از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. برای تهیه این نوع پمپ باد می توان به دسته بندی مربوطه در فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کنید. پمپ دستی سایز کوچک نیز برای باد زدن به این تشک پاسخگو بوده بنابراین نیازی به هزینه های بیشتر برای خرید پمپ باد برقی نخواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب برزنتی اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
183 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
900 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بدنه دو رنگ
دارای طناب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...