تشک بادی

تشک بادی دو نفره پشتی دار اینتکس مدل 68916

از {{model.count}}

intex 68916 two person air mattress with backrest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پشتی دار اینتکس یکی از راحت ترین تشک بادی خواب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای ویژگی هایی همچون قابلیت جدا شدن تشک داخلی و تکیه گاه بادشو می باشد. محصولی که دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و برای خواب در مدت زمان طولانی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.تشک بادی تیکه گاه دار اینتکس با ساک حمل مخصوص توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی پشتی دار دو نفره اینتکس یکی از متفاوت ترین و راحت ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در منزل و ویلا بوده که از ساختار مقاوم و راحتی بالایی بهره مند می باشد از همین رو برای استراحت های طولانی مدت و خواب مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه مشابه انواع تشک بادی عرضه شده به بازار محصولات بادی بوده با این تفاوت که از یک پشتی یا تکیه گاه بادی مجزا برخوردار است. این پشتی بادی به صورت مجزا راه اندازی شده و به راحتی توسط قفل پلاستیکی به بدنه اصلی متصل می شود.

ویژگی دیگر این محصول امکان جدا شدن تشک داخلی آن بوده از همین رو می توانید آن را به صورت جداگانه استفاده کنید. طراحی مواج در نظر گرفته شده برای سطح رویه نیز از مزیت های دیگر این محصول به حساب می آید. این نوع ساختار اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. ابعاد راه اندازی شده این تشک بادی خانگی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر تا تکیه گاه) بوده که به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای می دهد.

متریال استفاده شده برای این محصول از پلاستیک PVC با روکش جیر در سطح رویه بوده و برای دیواره ها و قسمت کف نیز از روکش وینیل استفاده شده به همین دلیل بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه که در ساخت تمامی انواع تشک بادی به کار رفته وزن سبکی داشته و در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو می توان در فضای باز نیز استفاده نمود. با توجه به استحکام بالا و متریال مقاوم تحمل وزن این کالا به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده سنین بزرگسال راحت می کند. برای خرید تشک بادی دو نفره پشتی دار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع تا تکیه گاه
71 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت جدا شدن تشک داخلی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
امکان جدا شدن پشتی بادی از بدنه
دارای دو جا لیوانی روی تکیه گاه
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...