تشک بادی

تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 69078

از {{model.count}}

bestway 69078 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 69078 یک تشک بادی دو نفره مناسب برای استفاده در مسافرت، کمپینگ، محل کار و منزل، ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر که ضد تعریق می باشد و همچنین خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید تشک بادی دو نفره مسافرتی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 69078 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند پاویلو می باشد، بست وی برخی از محصولات خود را که ماهیت کمپینگ دارند را تحت برند پاویلو تولید میکند. این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 36 سانتی متر دارد که ابعاد این تشک بادی مناسب برای استفاده دو نفره می باشد و همچنین تحمل وزنی برابر با 220 کیلوگرم دارد، وزن کلی این تشک بادی 7 کیلوگرم است که به راحتی از این تشک بادی می توانید در مسافرت، کمپینگ، منزل و یا در محل کار از آن استفاده کنید. پاویلو برای استفاده راحت تر از این محصول یک عدد پمپ باد برقی سرخود بر روی آن قرار داده است که از این طریق می توانید تشک بادی خود را باد کرده و یا در صورت لزوم باد آن را خالی کنید.

لازم بذکر است که بدنه تشک بادی دو نفره پاویلو از پی وی سی ساخته شده است که رویه ی آن از جنس جیر ساخته شده است، به دلیل استفاده کردن از رویه جیر مواجی شکل، این تشک بادی کاملا ضد تعریق شده است و همچنین خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را نیز دارد که به راحتی در صورت بروز مشکل می توانید آن را تعمیر کنید. برای خرید و قیمت تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 69078 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۲۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...