تشک بادی

تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس مدل 68799

از {{model.count}}

intex 68799 two person travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی قابل استفاده در منزل و طبیعت گردی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این تشک بادی دارای ویژگی هایی همچون بالش بادی سرخود و رویه مواج بوده و قابل استفاده در استخر ها نیز خواهد بود.

تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی سفری تولید شده برای استفاده در فضای باز و طبیعت و بخصوص در داخل انواع چادر مسافرتی بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های خود بوده و از ساختار ضخیم پی وی سی در داخل بدنه بهره مند است از همین رو استحکام بالایی را فراهم خواهد ساخت. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده به همین دلیل علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. در قسمت فوقانی بدنه نیز یک بالش بادی متصل شده به بدنه اصلی تعبیه شده تا با باد زدن به بدنه اصلی به صورت خودکار شکل بگیرد.

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس با ابعاد 193 در 127 با ارتفاع 24 سانتی متر می تواند به راحتی تا 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این تشک بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این نوع جنس بدنه به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده از همین رو با کمترین اشغال فضا بهترین گزینه برای مسافرت ها خواهد بود. تشک بادی دو نفره کم عرض مسافرتی اینتکس به همراه بالش بادی سرخود به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس قابل ثبت سفارش خواهد بود.

طول
193 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
24 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی وینیل
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی متصل شده
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...