تشک بادی

تشک بادی دو نفره بلند بست وی مدل 67699

از {{model.count}}

bestway 67699 pavillo 2 person camping air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بلند بست وی، یکی از راحت ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط عنوان برند پاویلو توسط نمایندگی اینتکس بوده که از ارتفاع بلندی نسبت به سایر تشک بادی های اینتکس و بست وی بهره می برد. این محصول دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن ساک حمل، رویه ضد تعریق و بالش بادی سرخود بهره مند است.

تشک بادی دو نفره بلند بست وی، یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده توسط شرکت بست وی تحت عنوان برند پاویلو بوده که محصولات سفری و کمپینگ عرضه می کند. این تشک بادی دو نفره مسافرتی در واقع بلند ترین مدل عرضه شده به حساب می آید زیرا با داشتن ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر)، کاملا مشابه با یک تخت بادی ساخته شده است از همین رو محلی نرم و راحت جهت استارحت های طولانی مدت و خواب در سفر های مختلف برای افراد فراهم می سازد. این تشک بادی بست وی دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده و به عنوان تخت بادی مسافرتی و خانگی نیز قابل استفاده خواهد بود.

طراحی و ساختار داخلی بدنه اصلی تشک بادی پاویلو از فایبرتک تشکیل شده تا فشار های زیادی ناشی از وزن افراد و باد زیاد را به خوبی تحمل کند. ساختار فایربتک رویه این با ثبات برای این تشک فراهم ساخته تا هنگام استفاده مانع از فرو رفتن این قسمت از تشک شود. علاوه بر این، طراحی مواج رویه تشک نیز باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا برای کاهش تعریق افراد مصرف کننده خواهد شد. قسمت فوقانی سطح رویه کمی بلند طراحی شده که به عنوان بالش بادی سرخود مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین نیازی به استفاده از بالش های مجزا نخواهد بود.

تشک بادی دو نفره ارتفاع بلند بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده که از روکش جیر برای سطح رویه بدنه اصلی استفاده شده به همین دلیل محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده است. این متریال وزن سبک و انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شود از همین رو با توجه به داشتن ساک حمل و وزن بسته بندی 5 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای راه اندازی این تشک نیز می توانید از انواع پمپ باد دستی، پدالی و یا برقی استفاده کنید. برای خرید تشک بادی دو نفره بلند بست وی می بایست به صورت حضوری و یا از طریق وبسایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...