تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 97016

از {{model.count}}

bestway 97016 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی یک تشک بادی طبی و تشک بادی مسافرتی می باشد که تولید bestway بوده و در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد آن مشاده بفرمایید.

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 97016 یکی از سری تشک بادی های تولید شده توسط bestway می باشد که از قابلیت طبی بودن برخوردار بوده و مناسب استفاده تمامی افراد می باشد. این محصول تولید سال 2020 شرکت بست وی است. به دلیل طراحی زیبا و کاربردی بودن آن، فروش بسیار خوبی را تا به امروز تجربه کرده است. این تشک بادی 2 نفره همانند سایر تشک ها دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد. سطح آن به رنگ آبی و قسمت کف تشک به رنگ کرمی است. یک عدد بالش بادی نیز در قسمت بالای تشک تعبیه گردیده است که با وجود آن دیگر نیازی به خرید بالش بادی نمی باشد.

از این محصول می توان استفاده های متعددی کرد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. این محصول به دلیل دارا بودن قابلیت طبی، مناسب ترین گزینه برای استراحت بیماران می باشد. چرا که با دارا بودن ساختار طبی موجب تسکین بخشیدن به درد های عضلانی آن ها می شود. همچنین برای دیگر افراد نیز می تواند مفید باشد و از دچار شدن آن ها به درد هایی همچون کمر درد و ... جلوگیری بنماید. از دیگر موارد استفاده این تشک بادی، می توان به استفاده به عنوان تشک بادی کمپینگ و تشک بادی مسافرتی اشاره نمود.

تشک بادی کمپینگ بست وی به دلیل ضخامت مناسب و متریال مرغوبی که دارد مناسب ترین گزینه برای استفاده درون چادر های مسافرتی بوده و می تواند از در تماس بودن رطوبت با بدن افراد جلوگیری کند. بدنه این محصول از وینیل تولید شده است. قسمت کف آن از وینیل براق بوده که باعث تمیزی آسان آن شده. قسمت سطح تشک نیز از وینیل با روکش مخمل. شما می توانید با همکاران ما در مستر اینتکس، برای خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی در تماس باشید. همچنین مشاورین ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و راهنمایی شما در حوزه محصولات بادی می باشند.

طول
193 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
12.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...