تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 69022

از {{model.count}}

bestway 69022 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 سانتی متر یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی سفری و خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای بدنه ای کاملا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف می باشد. این تشک بادی 2 نفره دارای وزن سبک و حجم کم در حالت جمع شده بوده و بهترین گزینه برای سفر های کمپینگ خواهد بود.

تشک بادی دو نفره بست وی یکی از با کیفیت ترین مدل های تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استفاده در منزل ، محل کار و بخصوص مسافرت ها تحت عنوان پاویلو عرضه شده است. این تشک بادی 2 نفره در دو سایز دیگر نیز تولید شده که این تشک با عرض 137 سانتی متر در واقع مدل کوچک دو نفره ها محسوب می شود. این محصول دارای ساختار پایه ای از پی وی سی در داخل بدنه خود بوده از همین رو استحکام و تحمل وزن بالایی را فراهم ساخته است. قسمت رویه به صورت مواج و مشبک طراحی شده از همین رو اعضای بدن را هنگام استفاده پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. برای راه اندازی آن یک دریچه باد دابل لاک روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد را فراهم می سازد.

تشک بادی مسافرتی دو نفره بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که متریالی منعطف و سبک محسوب می شود. این متریال روکش جیر در قسمت رویه داشته و برای سایر قسمت های بدنه از روکش وینیل استفاده شده تا بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر آب و آفتاب را ایجاد کند. این متریال در صورت مراقبت و جلوگیری از برخورد اشیای تیز می تواند تا چندین سال طول عمر داشته باشد. از قابلیت مهم دیگر این متریال می توان به امکان تعمیر شدن آن اشاره کرد. با توجه به تحمل وزن 273 کیلوگرمی خیال مصرف کنندگان بابت استفاده افراد سنگین وزن راحت خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی پاویلو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...