تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 مدل 67003

از {{model.count}}

bestway 67003 twin airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی با عرض 152 سانتی متر یکی از بهترین تشک بادی خانگی و سفری تولید شده به صورت تک رنگ با رویه مواج و ضد تعریق برای استفاده سنین بزرگسال. قابلیت راه ندازی با انواع پمپ باد محصولات بادی دارای متریال و طراحی مقاوم عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره با عرض 152 سانتی متر یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تشک بادی پاویلو تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسالان عرضه شده است. این تشک بادی در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که تنها از نظر ابعاد ، تحمل وزن و ظرفیت با هم متفاوت می باشند از همین رو در یک خانواده قرار می گیرند. طراحی و ساختار بدنه این تشک بادی به گونه ای بوده که از رویه مواج و مشبک برخوردار است. این نوع طراحی باعث می شود تا اعضای بدن در تماس با تشک را به خوبی جذب کرده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند.

استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم در داخل بدنه نیز از ویژگی های مهم دیگر در طراحی بدنه می باشد. وظیفه این لایه ها تحمل فشار های ناشی از وزن افراد و باد بدنه بوده و از طرفی مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده خواهد شد. تشک بادی 2 نفره بست وی به صورت تک رنگ تولید شده و قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را خواهد داشت. این نوع پمپ های باد را می توانید به همراه این محصول از فروشگاه مستر اینتکس خریداری نمایید. تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی دارای ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال می باشد. این عرض 1.5 متری بدنه اصلی می تواند به غیر از دو نفر یک کودک را نیز در خود جای دهد.

با توجه به ابعاد ذکر شده تحمل وزن آن به 300 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و متریال آن می باشد. البته مقدار باد نیز می تواند تاثیر بسزایی در این مورد داشته باشد از همین رو هر چقدر باد بدنه بیشتر باشد به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. این تشک پاویلو مانند مدل های مشابه خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است بنابراین بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده تا در برابر آب ، نور آفتاب و همچنین دمای مختلف مقاومت لازم را داشته باشد.

متریالی با انعطاف پذیری بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را به مصرف کنندگان داده و از طرفی به دلیل قابل تعمیر بودن آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی بهترین گزینه برای استفاده در سفر های کمپینگ و داخل چادر مسافرتی خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی با عض 152 سانتی متر می توان پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...