تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 68881

از {{model.count}}

intex 68881 2 person airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با طراحی بدنه گرد به همراه تکیه گاه بادی مجزا با قابلیت اتصال جداگانه به بدنه اصلی. دارای دو محفظه نگهداری بطری و ماگ به همراه ساختار رویه مواج با روکش جیر و ضد تعریق در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل گرد تولید شده به صورت تک رنگ و در رنگ بنفش یکی از شیک ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی 2 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار ، ویلا و باغ عرضه شده است. این تشک بادی دارای دو مدل از نظر طراحی سطح رویه می باشد. مدل قبلی رویه ای مواج و مشبک داشته در حالی مدل جدید طبق تصویر این محصول به صورت موازی ساخته شده است که نشانگر مدل جدید این تشک بادی گرد اینتکس می باشد. گفتنی است که طراحی مواج چه در این مدل و چه در مدل قبلی باعث پوشش بهتر اعضای بدن شده و با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد.

یکی از ویژگی های متفاوت در این محصول وجود یک تکیه گاه بادی با طراحی حلالی بوده که به صورت مجزا توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی خود و بدنه اصلی به تشک متصل می شود. این تکیه گاه تاثیر بسزایی در راحتی افراد هنگام استفاده خواهد داشت. علاوه بر این دو محل قرار گیری بطری روی بدنه اصلی طراحی شده که برای قرار دادن اشیای کوچک مختلف کاربردی خواهد بود. این تشک بادی خود توسط یک دریچه و تکیه گاه بادی نیز توسط دریچه باد مخصوص به خود راه اندازی می شود. با وجود اینکه شرکت اینتکس به همراه این تشک پمپ باد قرار نداده امکان خرید پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس در مدل های مختلف دستی ، پدالی و برقی فراهم می باشد تا نگرانی بابت نحوه راه اندازی این کالا نداشته باشید.

تشک بادی دو نفره گرد اینتکس دارای ابعاد (قطر: 191 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که برای استفاده راحت دو نفر در سنین بزرگسال به راحتی پاسخگو خواهد بود. البته این ابعاد در حالت جمع شده تشک بسیار کاهش یافته تا با کمترین اشغال فضا این محصول را در هر مکان دلخواهی حمل و جا به جا کنید. با توجه به نوع متریال و ابعاد این تشک، تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که تحمل وزن مشابه انواع تخت بادی دو نفره خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این بدنه با وجود ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در اندازه های کوچکتر را داشته باشد.

از روکش وینیل ضد آب برای قسمت کف و دیواره ها و از روکش جیر یا همان مخمل نیز برای سطح رویه به کار برده شده است تا علاونه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت تا حدودی نیز در کاهش تعریق افراد موثر باشد. از دیگر خصوصیت این متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. جهت خرید تشک بادی دو نفره گرد اینتکس با تکیه گاه بادی مجزا می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

قطر
191 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر تا تکیه گاه
ارتفاع تشک
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
برچسب تعمیرات
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف ضد آب
دارای تکیه گاه بادی مجزا
دارای دو محفظه نگهداری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...