تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 68758

از {{model.count}}

intex 68758 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس در رنگ سرمه ای از رایج ترین و پر فروش ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده داخل انواع چادر مسافرتی جهت استراحت و خواب بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. از ویژگی های دیگر این تشک بادی 2 نفره اینتکس می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد.

تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 137 یکی از پر فروش ترین و رایج ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به صورت تک رنگ و در سایز های دیگر نیز عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این تشک بادی 2 نفره اینتکس به گونه ای بوده که امکان خواب راحت دو نفر را به سادگی در فضای باز و یا بسته فراهم می سازد. طراحی رویه به صورت مواج بوده و با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. برای راه اندازی این تشک بادی ضد تعریق یک دریچه باد دابل لاک در دیواره افقی بدنه تعبیه شده که توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه و متریال آن از پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش ضد آب وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است از همین رو امکان استفاده روی آب را نیز خواهد داشت. این متریال انعطاف بالایی داشته و می تواند در ابعاد بسیار کوچکتری جمع شود. از طرفی قابلیت تعمیر این متریال موجب خارج شدن این محصول از حالت یک بار مصرف شده است. ابعاد راه اندازی شده برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و تا مقدار 240 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل خواهد کرد. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.45 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...