تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 66780

از {{model.count}}

intex 66780 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 66780 تشک بادی اینتکس مناسب برای استفاده به عنوان تشک بادی سفری و تشک بادی خانگی، ظرفیت استفاده از این محصول 2 نفر می باشد که دارای ابعادی برابر با 191 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 23 سانتی متر دارد ، رویه ی این تشک بادی اینتکس دو نفره مواج و از جنس جیر است که ضد تعریق می باشد.

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 66780 از سری تشک بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یک سری محصولات بادی برای خواب و استراحت تولید کرده است که نسبت به محصولات غیر بادی دارای مزیت های فراوانی می باشد که درنگاه اول محصولات استراحت و خواب بادی دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند. اینتکس محصولاتی نظیر،تخت خواب بادی، تشک بادی، کاناپه بادی و مبل بادی را تولید کرده است که می توانید از آنها در داخل منزل، مسافرت و یا مکان های دیگر استفاده کنید. این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 191 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 23 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد با توجه به ابعاد این محصول تحمل وزنی برابر با 220 کیلوگرم دارد که تحمل وزنی عالی برای استفاده دو نفر می باشد.

بر روی این محصول یک عدد بالش به عرض تشک نیز قرار گرفته شده است که در صورت باد کردن تشک، بالش نیز به صورت خودکار پر از باد می شود. رویه ی این محصول از جنس مخمل ساخته شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. البته شایان ذکر است که با رویه ی مواج و مخلمی این محصول هوا در زیر بدن شما گردش دارد و از تعریق شما جلوگیری می کند. بر روی بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات محصولات بادی قرار گرفته شده است که در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید با کارشناسان تعمیرات محصولات بادی در فروشگاه مستر اینتکس تماس بگیرید تا تعمیرات محصولات شما انجام شود.

گفتنی است که یک ساک حمل نیز در روی این محصول قرار گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید در محصول خود را به راحتی جا به جا کنید. از مزیت های تشک بادی می توان به قابلیت جا به جایی آن اشاره کرد در صورت خالی کردن باد آن می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید زیرا فضای بسیار کمی را اشغال میکند. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید. محصولات فروشگاه اینتکس به تمام کشور ارسال می شوند و دارای ضمانت اصالت کالا هستند.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...