تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64758

از {{model.count}}

intex 64758 two person airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک ب​​​​ادی دو نفره ساده اینتکس یکی از رایج ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با کیفیت ساخت قابل قبول در چند سال گذشته تا کنون بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی ضد تعریق توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره اینتکس با طراحی ساده و رنگ سرمه ای یکی از رایج ترین و پر فروش ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و مسافرت ها از جمله داخل چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه این تشک همانند مدل های دیگر بوده و از رویه مواج برخوردار است. این نوع طراحی صورت گرفته علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن در تماس با سطح رویه ، با عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد.

به کار بردن لایه های ضخیم PVC در داخل بدنه از ویژگی های دیگر در ساخت این محصول بوده که موجب افزایش استحکام و تحمل وزن آن شده است. با توجه به تعبیه کردن یم دریچه باد دابل لایک در دیواره افقی بدنه امکان راه اندازی آن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی فراهم خواهد بود. تشک بادی دو نفره سرمه ای اینتکس دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که با وجود عرض 137 سانتی متری خود به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به نوع ساختار بدنه و متریال مورد استفاده تحمل وزن آن به 273 کیوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این محصول خواهد بود.

بدنه اصلی ساخته شده از متریال PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده تا ساختار دو لایه را ایجاد کند. قسمت بیرونی بدنه در قسمت کف و دیواره ها دارای روکش وینیل و در قسمت رویه نیز روکش جیر دارد تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال در کنار توان بالای خود انعطاف پذیری خوبی داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. جهت خرید تشک بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...