تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64734

از {{model.count}}

intex 64734 tow person fiber tech air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل الیاف دار جدید محصولی تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته و بخصوص داخل انواع چادر مسافرتی دارای رویه مواج و ضد تعریق و ساختار فایبرتک در داخل بدنه با تحمل وزن بالا مناسب برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره جدید اینتکس مدل الیاف دار با کیفیت ترین و مقاوم ترین تشک بادی تولید شده در رنگ سرمه ای بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در مکان های مختلف بخصوص مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده که تنها از نظر ابعاد متفاوت می باشند. تشک بادی الیاف دار اینتکس همانطور که از نام محصول پیداست دارای ساختار فایبرتک یا همان الیافی در داخل بدنه می باشد. این نوع متریال و ساختار در استحکام بدنه بسیار موثر بوده و کاملا از فرو رفتن سطح رویه تشک در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. قسمت رویه نیز مانند دیگر مدل های عرضه شده به شکل مواج طراحی شده است تا با جذب اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری کند.

تشک بادی دو نفره سرمه ای اینتکس دارای بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را ایجاد کرده است. استفاده از روکش جیر در قسمت رویه محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و روکش وینیل به کار برده شده در قسمت کف و دیواره ها نیز بدنه را در برابر برخورد آب مقاوم ساخته است. از ویژگی های مهم این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. گفتنی است که امکان شستشوی دستی این محصول به راحتی فراهم بوده از همین رو نیازی به شستشوی ماشینی نخواهد بود.

تشک بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 2 نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای می دهد. با توجه به ظرفیت و استحکام بالای بدنه اصلی تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده افراد سنگین وزن راحت کرده است. این محصول در حالت جمع شده ابعاد کوچکی به خود گرفته بنابراین حمل آن با کمترین فضای اشغال شده صورت می گیرد. برای خرید تشک بادی دو نفره الیافی اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای ساختار الیافی در داخل بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...