تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۷۰۸

از {{model.count}}

Intex double air mattress model 64708

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۷۰۸ محصولی با کیفیت بالا و همچنین دارای استانداردهای روز دنیا از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. استفاده از متریال با کیفیت در ساخت محصول و همچنین الیاف های ابریشمی این تشک بادی را به یک محصول طبی تبدیل نموده است که در قسمت توضیحات و نقد و بررسی، توضیحات تکمیلی محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی دو نفره اینتکس که به تشک بادی الیاف دار نیز شناخته می شود یکی از محصولات بادی محبوب کمپانی اینتکس می باشد که به سبب کیفیت ساخت بالا و همچنین طراحی بروز توانسته است نیاز بسیاری از استفاده کنندگان را برطرف کند و بتواند به یک تشک بادی پرطرفدار تبدیل شود. استفاده از پی وی سی مخملی دولایه در بخش رویه محصول موجب بالارفتن مقاوم محصول و همچنین تبدیل شدن محصول به یک تشک بادی ضدتعریق شده است که این ویژگی به شما امکان استفاده از تشک بادی را برای استراحت های طولانی مدت خواهد داد.

بخش های کناری این تشک بادی از پی وی سی (وینیل) چرمی و بخش کف این محصول را PVC دولایه تشکیل داده اند که این ویژگی امنیت تشک را در برابر اشیاء نوک تیز و همچنین فشار وزن بالا برده است و البته باید به ضد آب بودن این قسمت ها به کمک همین متریال استفاده شده نیز اشاره نمود که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول، حتی در مکان های مرطوب نیز استفاده نمایید. دریچه باد این تشک بادی ۲ نفره بصورتی تعبیه شده است تا شما این امکان را داشته باشید تا محصول را به کمک هر نوعی از پمپ باد های دستی و یا برقی شرکت های اینتکس یا بست وی و یا حتی سایر شرکت های تولید محصولات بادی، باد نمایید.

در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات نیز مشاهده خواهید کرد که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید از این برچسب برای علامتگذاری قسمت آسیب دیده استفاده نمایید. اطلاعات تکمیلی درباره محصول را می توانید از طریق راه های ارتباطی با نمایندگی اینتکس، و مشاورین فروش محصولات بادی مستر اینتکس جویا شوید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱37 سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...