تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64144

از {{model.count}}

intex 64144 two person air mettress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64144، یک تشک بادی بالش دار دونفره که توسط برند اینتکس تولید شده است. این تشک بادی دو نفره اینتکس دارای رویه مواج و جیر که از تعریق جلوگیری میکند و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را نیز دارد. برای خرید و قیمت تشک بادی می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

تشک بادی یکی از محصولات پر طرفدار در بین محصولات بادی می باشد، از تشک بادی در مسافرت، منزل ، محل کار و یا شرایط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. تشک بادی ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند و همچنین تشک بادی دارای ابعاد مختلفی نیز می باشد. این تشک بادی ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که در تولید لوازم خواب بادی شهرت بالایی دارد.

تشک بادی اینتکس دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول و 183 سانتی متر به عرض می باشد و همچنین ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تشک بادی دو نفره می باشد ، با توجه به ابعاد ذکر شده این تشک بادی دو نفره تحمل وزنی برابر با 272 کیلوگرم دارد. بر روی این تشک بادی اینتکس دو نفره یک عدد بالش سر خود قرار گرفته شده است که در صورت باد کردن کل تشک بادی این قسمت نیز باد می شود. برای باد کردن تشک بادی اینتکس می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید، این پمپ باد ها را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.
جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت و ضد بو است، کناره این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. شایان ذکر است که رویه ی محصول مواجی شکل است که از تعریق شما نیز در زمان خوابیدن جلوگیری میکند. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس به چندین روش ثبت سفارش انجام میدهد، به صورت تلفی، اینترنتی و حضوری.


تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از جدید ترین تشک بادی تولید شده در رنگ مشکی بوده که نه تنها برای استفاده در منزل بلکه برای مسافرت ها، داخل انواع چادر مسافرتی و محل کار کاربرد خواهد داشت. این تشک بادی اینتکس کیفیت بالایی از نظر ساختار داخلی و متریال استفاده شده داشته و می تواند بهترین گزینه برای افرادی که قصد خواب در ارتفاع کوتاه تری را دارند باشد. این تشک بادی در مدل یک نفره نیز تولید شده تا بر اساس نیاز مصرف کنندگان دو انتخاب متفاوت وجود داشته باشد. برای آشنایی و راهنمایی بهتر قبل از خرید تشک بادی اینتکس در ادامه به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

تخت بادی  نفره اینتکس بالش دار

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه با بسیاری از انواع تشک بادی عرضه شده به صورت مستطیلی بوده با این تفاوت که یک بالش بادی روی بدنه اصلی تعبیه شده است که با باد زدن به تشک، بالش تعبیه شده نیز به صورت خودکار شکل می گیرد در نتیجه نیازی به استفاده از بالش مجزا نخواهد بود. طراحی رویه تشک بادی 2 نفره نیز به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن جهت راحتی بیشتر، با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. مهمترین ویژگی در ساختار بدنه، استفاده از تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه بوده که موجب افزایش استحکام تشک و جلوگیری از فرو رفتن قسمت رویه خواهد شد. برای راه اندازی این محصول یک دریچه هوا دابل لاک روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده و توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه اصلی به کار برده در تشک بادی بالش دار اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با دوام بوده که برای قسمت رویه از روکش جیر و برای کف و دیواره ها نیز از روکش ضد آب وینیل استفاده شده است از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. از آنجایی که روکش جیر یا مخمل برای رویه استفاده شده، می تواند محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تا حدودی در کاهش تعریق افراد موثر باشد. متریال این محصول انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری جمع شده و با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. همچنین به دلیل داشتن قابلیت حمل خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت خواهد بود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

تشک بادی ضد تعریق اینتکس ابعادی برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) داشته که برای استفاده 2 الی 3 نفر بهترین گزینه خواهد بود. عرض 183 سانتی متری در واقع بیشترین عرض به کار برده شده در انواع تشک و تخت بادی محسوب شده از همین رو فضایی بزرگ برای خوابی راحت ایجاد خواهد کرد. تحمل وزن در این تشک به 273 کیلوگرم رسیده تا خیال مصرف کنندگان سنگین وزن بابت استفاده از این تشک بادی راحت باشد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس با ساختار فایبرتک، از جدید ترین و به روز ترین تشک بادی تولید شده با عرض بالا و قابل استفاده برای 3 نفر بوده که دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی در برابر قیمت مقرون به صرفه خود داشته و می تواند فضایی بسیار راحت برای خواب و استراحت در منزل، محل کار و مسافرت ها فراهم کند. برای خرید تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس می توان به روش تلفنی، آنلاین و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کرد.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...