تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی مدل 66929

از {{model.count}}

intex 66929 two person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی متصل به بدنه از پر فروش ترین تشک بادی برای استفاده در مسافرت ها ، محل کار و حتی منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. تشک بادی سفری دو نفره اینتکس دارای ویژگی هایی همچون رویه مواج و ضد تعریق بوده و قابل استفاده در داخل استخر جهت تفریحات آبی نیز خواهد بود.

تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه پمپ باد پدالی متصل به بدنه یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای استفاده در منزل و ویلا بلکه برای مسافرت ها و محل کار نیز به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب استفاده می شود. طراحی و ساختار بدنه دقیقا مشابه مدل های کوچکتر خود بوده با این تفاوت که از ابعاد بزرگتری برخوردار است. ابعاد راه اندازی شده آن قادر است تا 2 نفر را به راحتی در خود جای دهد. از طرفی داشتن تحمل وزن 273 کیلوگرمی خیال مصرف کنندگان را بابت وزن بالای خود راحت کرده است. تشک بادی مسافرتی اینتکس دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و به دلیل بهره مند بودن از رویه جیر محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده است.

تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس ساخته شده از متریال PVC بوده و همانطور که اشاره کردیم از روکش جیر برای سطح رویه و همچنین از روکش وینیل برای دیواره ها و قسمت کف جهت مقاوم تر شدن در برابر آب استفاده شده است. این متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته و از طرفی به دلیل داشتن قابلیت تعمیر از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود. تشک دو نفره بادی اینتکس یک دریچه باد دابل لاک نیز داشته تا توسط مدل های دیگری از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شود. برای خرید تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد دابل لاک
قابل استفاده روی آب
مناسب برای سفر و محل کار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...