تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی مدل 64763

از {{model.count}}

intex 64763 two person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

 تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد پدالی سرخود بزرگترین سری تشک بادی سفری و خانگی تولید شده با عرض بالا مناسب برای استفاده دو بزرگسال و یک کودک به همراه ویژگی هایی همچون رویه ضد تعریق و دریچه باد دابل لاک عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی عریض ترین تشک بادی تولید شده جدید توسط شرکت اینتکس بوده که دارای دو سایز متفاوت دیگر نیز با همین طراحی و متریال می باشد اما از نظر ابعاد متفاوت خواهند بود. این تشک بادی اینتکس طراحی و ساختار رویه مواج داشته به همین دلیل اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد. استفاده از لایه های فایبرتک در داخل بدنه از ویژگی های جدید در ساختار آن بوده از همین رو باعث افزایش استحکام این تشک و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه می شود. از ویژگی دیگر در امکانات این محصول می توان به دریاچه باد دابل لاک تعبیه شده در دیواره افقی بدنه جهت تخلیه باد اشاره کرد.

ابعاد راه اندازی شده این تشک بادی دو نفره مسافرتی برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک خواهد بود. البته در حالت جمع شده این ابعاد بسیار کمتر شده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال مقدار تحمل وزن به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد.

تشک بادی دو نفره فایبرتک ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل نیز برای سایر قسمت های بدنه به کار برده شده است. ساختار بدنه به صورت دو لایه بوده به همین دلیل در برابر نور آفتاب ، برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاوم خواهد بود. از طرفی داشتن ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و داشتن قابلیت تعمیر این نوع متریال را بیش از پیش کاربردی تر کرده است. جهت خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...