تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی مدل 64147

از {{model.count}}

intex 64147 two person air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد برقی از جدید ترین تشک بادی خانگی و محل کار تولید شده توسط شرکت اینتکس با کیفیت ساخت بالا به همراه لایه های داخلی فایبرتک ، دارای رویه مواج و ضد تعریق و بالش بادی سرخود عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه پمپ باد برقی یکی از جدید ترین تشک بادی دو نفره خانگی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی عرضه شده است. این تشک بادی دارای سه مدل با ابعاد های متفاوت بوده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر را در خود جای می دهد از همین رو تحمل وزن 273 کیلوگرمی خواهد داشت بنابراین هیچ جای نگرانی بابت استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن وجود نخواهد داشت.

از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار رویه مواج و ضد تعریق و استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه اشاره کرد. لایه های فایبرتک استحکام این تشک را افزایش داده و به خوبی مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده خواهد شد. تشک بادی با پمپ باد برقی اینتکس دارای یک پمپ باد جدید روی بدنه خود بوده که علاوه بر عمل پمپاژ هوا عمش وکیوم و مکش باد را به راحتی توسط برق شهری انجام می دهد. همچنین یک بالش بادی سرخود روی بدنه اصلی تعبیه شده که با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی می شود.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای رویه و از روکش وینیل برای دیواره ها و کف استفاده شده تا ساختار دو لایه را ایجاد کند. این متریال با وجود ضخامت خوب خود خاصیت انعطاف پذیری مناسبی نیز داشته تا با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل باشد. به کار بردن روکش وینیل و جیر در این محصول بدنه اصلی را در برابر برخورد آب کاملا مقاوم کرده است. جهت خرید تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 137 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس برای ثبت سفارش مراجعه کرده و یا سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
دارای لایه های داخلی فایبرتک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...