تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس بالش دار مدل 64142

از {{model.count}}

intex 64142 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس بالش دار یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بهترین گزینه برای استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل و فضای باز خواهد بود. این محصول رویه مواج و ضد تعریق داشته و از ساختار فایبرتک در داخل بدنه برخوردار است تا موجب جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه شود. محصولی که توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و به وسیله ساک حمل مخصوص خود به سادگی قابل حمل خواهد بود.

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از جدید ترین تشک بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای استفاده در منزل و محل کار بلکه برای استفاده در مسافرت ها نیز بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول در ابعاد و ظرفیت های دیگری نیز تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. طراحی رویه بدنه اصلی به صورت مواج بوده که باعث عبور جریان هوا و جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. بالش بادی تعبیه شده روی بدنه نیز با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. جهت باد زدن می توانید از دریچه باد دابل لاک متصل شده به دیواره افقی بدنه استفاده نمایید. انواع پمپ باد محصولات بادی برای راه اندازی این کالا پاسخگو خواهد بود.

جنس و متریال تشک بادی 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش جیر یا همان مخمل برای قسمت رویه استفاده شده است. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالا بوده تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. از ویژگی های دیگر آن می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. با توجه به ابعاد کوچک در حالت جمع شده، می توانید با کمک گرفتن از ساک حمل مخصوص خود این تشک بادی 3.7 کیلوگرمی را به راحتی حمل و جا به جا کنید.

تشک بادی مسافرتی دو نفره اینتکس ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) داشته که تا وزن 240 کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. عرض این تشک دو نفره نسبت به مدل مشابه خود مقداری کمتر بوده که امکان استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی و کمپینگ را فراهم خواهد ساخت. برای خرید تشک بادی دو نفره مشکی اینتکس با بالش سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی و حضوری ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...