تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین هیوندا

از {{model.count}}

hyundai car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل ماشین هیوندا از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی هیوندا می باشد، این تشک بادی صندلی عقب در رنگبندی مختلف و همراه با لوازم کامل بفروش می رسد که می توانید آن را از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس خریداری کنید و در سفر خود از آن استفاده کنید.

تشک بادی داخل ماشین هیوندا یک محصول بسیار کاربردی در هنگام سفر می باشد که با استفاده از تشک بادی صندلی عقب ماشین می توانید صندلی عقب خوردوی خود را به یک تخت خواب نرم و راحت تبدیل کنید. این محصول بسیار کاربردی در هنگام مسافرت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. تشک ماشین در انواع مختلفی تولید شده است که هر کدام از آنها مناسب برای یک خودروی خاصی هستند این تشک ماشین مناسب برای خوردوهای سواری و شاسی بلند هیوندا می باشد. این تشک ماشین در رنگبندی های مختلفی تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر تشک بادی خود را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد تشک ماشین در مدل های مختلفی ساخته شده است که این مدل تشک ماشین از نوع سه تکه می باشد که در این مدل کف پایی از تشک جدا است و همچنین دو عدد کف پایی در بسته بندی آن قرار دارد که یکی از آنها در پشت صندلی راننده قرار می گیرد و دیگری در پشت صندلی شاگرد قرار می گیرد. در بسته بندی این محصولات یک عدد تشک بادی داخل ماشین، دو عدد کف پایی، یک عدد پمپ باد فندکی، دو عدد بالش بادی و همچنین برچسب تعمیرات قرار گرفته شده است.

گفتنی است که ابعاد این تشک ماشین برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانیت متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد. در ساخت این تشک بادی صندلی عقب خودرو از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و همچنین آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. برای خرید تشک بادی داخل ماشین هیوندا می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...