تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین بنز E class

از {{model.count}}

benz E class car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل ماشین بنز E class، یکی از جدید ترین تشک خودرو بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در صندلی عقب انواع خودرو بنز سدان تولید شده است. این محصول برای یکسان سازی فضای صندلی عقب به کار برده می شود تا محلی بسیار راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد کند از همین رو محصولی پر کاربرد در زمینه استراحت و خواب در سفر های طولانی مدت صورت گرفته با خودرو شخصی محسوب می شود.

تشک بادی داخل ماشین بنز E class، از پر کاربرد ترین محصول بادی برای استراحت و خواب در طول سفر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار این تشک بادی ماشین به گونه ای بوده که نه تنها در صندلی عقب بلکه امکان استفاده در فضای باز و حتی به عنوان تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی در استخر ها را خواهد داشت. این محصول دارای لوازم جانبی پر کاربردی از جمله پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت مکش باد، دو عدد بالش بادی برای راحتی بیشتر در زمان خواب، یک ساک حمل و یک پکیج تعمیرات بوده تا نیازی به تهیه و صرف هزینه مجزا برای آنها نباشد.

از خصوصیت های جدید در این تشک صندلی عقب بنز می توان به دو تکیه گاه بادی در قسمت فوقانی و طولی تشک اشاره کرد. این دو قسمت همانند سطح رویه تشک توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. همچنین دو عدد پایه بادشو به صورت جداگانه برای پر کردن فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب نیز در نظر گرفته شده تا در هنگام نشستن روی تشک اصلی مانع از فرو رفتن آن به کف خودرو شود. تشک ماشین بنز ای کلاس ساخته شده از متریال پی وی سی وینیل با رویه ای از پارچه جیر بوده که با توجه به طراحی مواج رویه محلی نرم، راحت و ضد تعریق را ایجاد کرده است.

متریال پی وی سی به کار برده شده از ساختار دولایه بهره برده و دارای دوام بالایی می باشد در حالی که با انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکتری جمع شده و با کمترین اشغال فضا به سادگی حمل شود. این متریال در صورت وارد شدن آسیب های سهوی و یا عمدی به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود از همین رو خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آنها راحت خواهد بود. برای خرید تشک بادی داخل ماشین بنز E Class کافیست سفارش خود را به روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
135 سانتی متر
عرض
88 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای تکیه گاه های بادی در قسمت فوقانی و طول بدنه
ساختار پایه دو تکه مجزا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...