جامپینگ بادی

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی مدل 52427

از {{model.count}}

bestway 52427 inflatable trampoline

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی مدل 52427 یکی از محصولات بادی خاص کمپانی bestway می باشد که در سال 2021 تولید شده است. این محصول مناسب برای کودکان طراحی گردیده است و می تواند وسیله ای مناسب برای اوقات فراغت آن ها به شمار برود. در ادامه اطلاعات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید مشاهده بفرمایید.

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی مدل 52427 یکی دیگر از سری محصولات بادی جذاب و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید گردیده است. این جامپینگ بادی در واقع یک صفحه طراحی شده برای تفریحات کودکان بوده که دارای تعدادی آبپاش می باشد. کودکان می توانند به وسیله این محصول اوقات فراغت بی نظیری را سپری بنمایند. این محصول یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در دنیای محصولات بادی می باشد که می تواند کودکان را حسابی سرگرم کند. از این محصول می توان درون فضای سرپوشیده، پشت بام و یا حیاط منزل استفاده نمود. به دلیل ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد، به راحتی قابل حمل بوده و افراد می توانند آن را با خود به مکان های مختلفی ببرند. 

همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است و رنگ آن نیز به صورت رنگین کمانی است. جنس بدنه آن همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید گردیده است. وینیل متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. تنها بایستی مراقب بود تا در فضایی از این محصول استفاده نمود که شئ تیزی در زیر آن قرار نداشته باشد. ابعاد جامپینگ بادی کودک نیز تشکیل شده از طول: 280 سانتی متر، عرض: 185 سانتی متر می باشد و وزن آن نیز 4.4 کیلوگرم است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت جامپینگ بادی و یا خرید جامپینگ بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
280 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ظرفیت آب
۸۰۰ لیتر
وزن
۴.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
محل اتصال شلنگ آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...