جامپینگ بادی

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی مدل 52290

از {{model.count}}

bestway 52290 baby jumping mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی یکی از جدید ترین لوازم بادی تفریحی مخصوص کودکان زیر 4 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای سطح رویه ای با خاصیت جامپ یا پرشی بوده و از چند فواره های آب سرخود بهره می برد تا آب گرفته شده از شلنگ متصل از قسمت بیرونی را به داخل تشک جامپینگ اسپری کند.

تشک بادی جامپینگ آبپاش دار کودک محصولی جدید از شرکت بست وی که در میان اسباب بازی بادی آبی برای تفریحات تابستانی کودکان قرار می گیرد. طراحی و ساختار این تشک جامپینگ بادی به صورت مستطیلی بوده و قسمت مرکزی آن دارای خاصیت جامپ یا همان پرش می باشد از همین رو محصولی متفاوت را برای تفریحات هوازی کودکان فراهم کرده است. یک دریچه مخصوص اتصال به شلنگ آب روی بدنه تعبیه شده که پس از متصل کردن، از فواره های کوچکی که در کناره های استخر به کار برده شده، آب به داخل بدنه اسپری خواهد شد تا سطحی خنک برای بازی کودکان فراهم سازد.

ابعاد تشک جامپینگ آبپاش دار کودک برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر) بوده و قادر است تا 55 کیلوگرم (در زمان پرش) تحمل وزن داشته باشد. قسمت میانی استخر امکان نگه داشتن آب تا 76 لیتر را داشته از همین رو مقداری مناسب برای آب بازی فرزندان شما خواهد بود. این کالا ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو مقاومت بسیار خوبی در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب خواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی جامپینگ آبپاش دار بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در وبسایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۳۰ سانتی متر
عرض
۹۰ سانتی متر
تحمل وزن
۵۵ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...