تشک بادی

تشک بادی تک نفره سفری اینتکس مدل 68798

از {{model.count}}

intex 68798 single travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی تک نفره سفری اینتکس یکی از با کیفیت ترین تشک بادی سبک تولید شده برای استفاده در مسافرت ها جهت فراهم کردن محلی نرم و راحت برای خواب به همراه بالش بادی متصل شده به بدنه و همچنین دارای رویه مواج عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی تک نفره سفری اینتکس از سبک ترین و کم حجم ترین تشک بادی یک نفره تولید شده برای استفاده در سفر هایی همچون کمپینگ و طبیعت گردی عرضه شده است. این تشک بادی مسافرتی در مدل های دیگر مشابه نیز تولید شده که از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند. این محصول به عنوان جایگزین زیرانداز در داخل انواع چادر مسافرتی نیز استفاده شده به همین دلیل کاربرد های فراوانی دارد. ساختار رویه به صورت مواج بوده و به دلیل استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی در داخل بدنه مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب و استراحت خواهد شد.

رویه مواج خود با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا محلی راحت برای خواب ایجاد خواهد کرد. قسمت فوقانی بدنه اصلی کمی برآمده طراحی شده تا به عنوان بالش بادی سرخود مورد استفاده قرار بگیرد. تشک بادی تک نفره سبک اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه وینیل بوده به همین دلیل بدنه ای ضخیم و مقاوم را در برابر آب و نور آفتاب ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر شرایط دمایی مختلف نیز مقاوم بوده و به راحتی در حجم و ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد از همین رو حتی توسط کوله پشتی های بزرگ نیز قابل حمل خواهد بود.

دقت داشته باشید که این متریال در برابر اشیای تیز حساس بوده اما در صورت مراقبت و نحوه صحیح استفاده شامل طول عمر بالایی خواهد شد. گرچه در صورت آسیب دیدن تشک بادی مورد نظر می توانید با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم کنید. این تشک بادی تک نفره مواج مسافرتی ابعاد (طول: 189 سانتی متر ، عرض: 72 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) داشته و با توجه به این ابعاد و متریال تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. برای خرید تشک بادی تک نفره سفری اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس شاپ مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
189 سانتی متر
عرض
72 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی وینیل
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی متصل شده
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...