تشک بادی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که با کمترین اشغال فضا خوابی راحت برای مصرف کنندگان ایجاد خواهد کرد. تنوع در نوع طراحی و ساختار تشک بادی باعث شده تا امکان استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ و حتی مسافرت های کمپینگ و کوهنوردی را داشته باشید به همین دلیل بسیار پر کاربرد تر از انواع تخت خواب بادی خواهد بود. تشک بادی چادر مسافرتی نیز در مدل های متنوعی تولید شده و بر خلاف داشتن حجم و وزن کمتر دارای متریال بسیار راحت و مقاوم می باشد تا فضایی راحت را برای نشستن و خواب ایجاد کند. این نوع تشک بادی داخل چادر هم به عنوان محل خواب و هم می تواند به عنوان زیرانداز ضخیم استفاده شود. در ادامه به برخی از مهمترین خصوصیت های تشک بادی برای چادر مسافرتی خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را با این محصول داشته باشید.


تشک بادی سفری اینتکس و بست وی


مهمترین ویژگی در انواع تشک بادی داخل چادر مسافرتی، متریال و جنس بدنه آنهاست. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای تشک بادی مسافرتی از پلاستیک PVC وینیل با دوام و ضخامت بالا بوده که از روکش های وینیل، برزنتی و جیر برای آنها نسبت به مدل خود استفاده می شود. متریال در نظر گرفته شده در برابر شرایط جوی مختلف، نور آفتاب و حتی برخورد آب مقاوم بوده و از طرفی به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع می شود تا با کمترین اشغال فضا به سادگی حمل شود. یکی از ویژگی های بسیار خوب در انواع تشک بادی چادر، قابلیت تعمیر آنها بوده تا در صورت وارد شدن آسیب در کوتاه ترین زمان قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد.

تشک بادی سفری چادر توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شود. در مسافرت ها معمولا از پمپ باد دستی، پمپ باد فندکی، پمپ باد پدالی، پمپ باد باتری یا شارژی استفاده می شود. البته برخی از مدل های تولید شده مانند تشک بادی پاویلو بست وی مدل 67619 دارای یک بالش بادی بزرگ بوده که هم قابلیت استفاده به عنوان پمپ باد را داشته و هم به عنوان ساک حمل استفاده می شود که مدل خاصی از انواع تشک بادی کمپینگ محسوب می شود. معمولا بسیاری از مدل های تولید شده از تشک بادی توسط برند هایی همچون اینتکس، بست وی و ... امکان حمل و استفاده در سفر بخصوص داخل انواع چادر مسافرتی، کمپینگ و کوهنوردی را داشته اما وجود تفاوت های اندکی در نوع ساختار و طراحی، متریال و وزن باعث ایجاد دسته ای متفاوت از انواع تشک بادی قابل حمل شده است.


تشک بادی داخل چادر


برخی از مدل های تولید شده دارای بالش بادی متصل به بدنه نیز هستند تا نیازی به حمل و استفاده از بالش مجزا نباشد. این قابلیت کمک شایانی در کاهش حمل لوازم مختلف در زمان سفر خواهد کرد، به علاوه اینکه خود تشک بادی نیز حجم و وزن کمتری را نسبت به حمل لوازم خواب و استراحت دیگر داشته در نتیجه با توجه به کیفیتی که به مصرف کنندگان خود می دهد، گزینه ای مقرون به صرفه به حساب می آیند. تنوع دیگری که می توان برای تشک بادی چادر مسافرتی در نظر گرفت، ابعاد، تحمل وزن و ظرفیت آنها می باشد. ظرفیت ها در مدل یک نفره و دو نفره بوده اما هر مدل یک نفره و یا دو نفره نیز کمی نسبت به نوع ساختار بدنه خود دارای ابعاد متفاوتی می باشد.

تشک بادی 1 نفره چادر مسافرتی و تشک بادی 2 نفره چادر مسافرتی دارای عرض های 1 متری و 1.5 متری بوده که حتی مدل دو نفره داخل انواع چادر کوهنوردی 2 الی 3 نفره نیز قابل استفاده خواهد بود. در این میان تشک بادی دو نفره با عرض بیشتر از 1.5 متر نیز تولید شده تا پوشش بیشتری در قسمت کف چادر ایجاد کند.برای خرید انواع تشک بادی چادر مسافرتی در مدل های یک نفره و دو نفره می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.