تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر طرح گل رز مدل 58783

از {{model.count}}

intex 58783 rose flower pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر طرح گل رز یکی از خاص ترین تشک بادی روی آب های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که محصول سال 2020 بوده و یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی استخری های این کمپانی می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این تشک بادی روی آب ارزان را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی استخر طرح گل رز مدل 58783 از جذاب ترین تشک بادی روی آب های اینتکس می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار عرضه شده است. این تشک بادی استخر همانطور که از نامش پیداست به شکل یک گل رز قرمز بوده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. طرح این تشک به صورت سه بعدی طراحی شده است و رنگ آن به گونه ای بوده که در تضاد با رنگ آبی استخر است و باعث جلوه ی بسیار زیبایی خواهد شد. از این تشک روی آب می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاها و همینطور دریاچه های استفاده نمود. این محصول یک گزینه بسیار خوب برای ریلکسیشن بر روی آب بوده و می توان به وسیله آن به آفتاب گرفتن نیز پرداخت.

در دو طرف این تشک استخر دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که این به وسیله آن ها افراد می توانند تعادل خود را بر روی آب به خوبی حفظ بنمایند. ابعاد این محصول تشکیل شده از طول: 137 سانتی متر، عرض: 132 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 90 کیلوگرم می باشد و وزن بسته بندی محصول نزدیک به 1.5 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید این تشک بادی روی آب را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشک بادی استخر های اینتکس به همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
145 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...