تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری سایه بان دار اینتکس مدل 58292

از {{model.count}}

intex 58292 pool air mattress with sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس مدل گرد سایه بان دار یکی از بزرگترین تشک بادی روی آب تولید شده برای تفریحات آبی در انواع استخر ها برای سنین بزرگسال به همراه تیکه گاه (پشتی) بادشو متصل به بدنه و همچنین یک سایه بان با قابلیت جمع شدن عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی استخری اینتکس مناسب سنین بزرگسال از مهیج ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط شرکت اینتکس به صورت تک رنگ و تک مدل عرضه شده است. این تشک روی آب اینتکس همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده به صورت گرد طراحی و ساخته شده و از رویه مواج بهره مند است تا در صورت وارد شدن آب در قسمت نشیمنگاه باعث سر خوردن افراد روی آن نشود. بدنه اصلی دارای تکیه گاه بادشو متصل به نشیمنگاه بوده که به صورت مجزا توسط دریچه باد جداگانه باد می شود تا در راحتی استفاده مصرف کنندگان موثر باشد.

همچنین روی نشیمنگاه دو محفظه بطری نیز تعبیه شده که برای قرار دادن اشیای کوچک دیگر نیز قابل استفاده می باشد. مهمترین ویژگی این تشک بادی استخر بزرگسال داشتن یک سابه بان پارچه ای از نوع پلی استر برای جلوگیری از برخورد نور و اشعه آفتاب به صورت مستقیم به افراد بوده که بسیار کاربردی می باشد. این سایه بان به صورت مجزا روی بدنه اصلی نصب شده و قابلیت جمع شدن و رگلاج را خواهد داشت. همچنین در قسمت میانی این سایه بان تشک استخر نیز یک پنجره کوچک تعبیه شده تا امکان جریان دادن شدن هوا از سایه بان فراهم باشد.

جنس بدنه اصلی و تمام قسمت های باد شونده از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بهترین نوع متریال استفاده شده در تولید انواع تشک بادی روی آب محسوب می شود زیرا که متریال PVC دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در اندازه های کوچکتر و همچنین دارای قابلیت تعمیر برای استفاده مجدد می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و از طرفی نور آفتاب و قرار گرفتن در دمای مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد کرد از همین رو می توان با خیالی آسوده در فصول گرما از این کالا بهره مند شد.

ابعاد راه اندازی شده تشک استخری سایه بان دار برابر با (قطر: 199 سانتی متر ، ارتفاع: 150 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو الی سه نفر به صورت همزمان خواهد بود. ارتفاع ذکر شده نیز تا بالای سایه بان بوده اما ارتفاع خود تشک بادی به 25 سانتی متر می رسد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این محصول به 200 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای آن می باشد. از دیگر ویژگی های تشک بادی استخری اینتکس می توان به طناب حمل روی آب و برچسب تعمیرات همراه آن اشاره کرد. برای خرید تشک بادی استخری اینتکس مدل سایه بان دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

قطر
199 سانتی متر
ارتفاع تشک
25 سانتی متر
ارتفاع تا سایه بان
150 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
11 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای تکیه گاه بادشو سرخود
دارای دو محفظه بطری
دارای سایه بان جمع شو
دارای پنجره کوچک روی سایه بان
دارای طناب حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...