تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس مدل 58786

از {{model.count}}

intex 58786 floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس در طرح بال یکی از جدید ترین و بزرگ ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس مناسب برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها برای سنین بزرگسال به همراه دو دستگیره تعادل متصل به بدنه عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی استخری اینتکس در طرح بال (Angel Wing) یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی استخری بزرگسالان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این تشک استخری اینتکس در واقع یکی از بهترین لوازم بادی تفریحی در فصول گرما و تابستان بوده که جهت استفاده در استخر های موجود در حیاط منزل ، ویلا و باغ تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید به صورت بال بوده و از ابعادی بزرگ برخوردار است.

ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 251 سانتی متر ، عرض: 160 سانتی متر) بوده که به راحتی یک نفر را در خود جای خواهد داد. در قسمت میانی یک تشک ساده تعبیه شده تا محلی مشخص برای نشستن و یا دراز کشیدن روی تشک داشته باشید. طراحی این تشک به صورت مواج بوده تا از سر خوردن به داخل آب و ایجاد سطح لغزنده جلوگیری کند. با توجه به ابعاد ذکر شده میزان تحمل وزن این کالا برابر با 120 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام بالای این تشک روی آب می باشد. همچنین دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی تعبیه شده که جهت تعادل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک روی آب اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. گرچه در صورت آسیب هر نقطه ای از بدنه امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این نوع متریال می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر جهت حمل راحت اشاره کرد.

تشک بادی روی آب طرح بال فرشته توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی که می توانید این نوع پمپ باد را از فروشگاه مستر اینتکس به همراه محصول خود خریداری کنید. جهت خرید تشک بادی استخری اینتکس طرح بال می بایست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
251 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
3.24 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره تعادل
دارای تشک میانی مخصوص نشستن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...