تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس ساده عرض 76 مدل 59717

از {{model.count}}

intex 59717 Large floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس مدل بزرگتر از سری تشک بادی روی آب ساده اینتکس بوده که با عرض بیشتر به همراه بالش سرخود جهت تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی استخری اینتکس مدل ساده در واقع با داشتن ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) مدل بزرگتر تشک بادی روی آب ساده اینتکس محسوب شده که تنها تفاوت میان این دو مدل در عرض آنها می باشد. مدل مشابه عرضی برابر 69 سانتی متر داشته بنابراین این مدل برای افرادی که آناتومی بدن پهن تری دارند مناسب خواهد بود. این کالا طراحی و ساختار بدنه مستطیلی داشته و مانند مدل مشابه از رویه مواج برخوردار است تا علاوه بر پوشش اعضای بدن از ایجاد حالت لغزندگی جلوگیری کند به همین دلیل هنگام استفاده از این کالا روی آب تعادل لازم را خواهید داشت.

یک بالش بادی کوچک و متصل به بدنه اصلی نیز برای این تشک در نظر گرفته شده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی خواهد شد. بدنه اصلی نیز به وسیله دریچه باد هم اندازه تعبیه شده در بالش به صورت مجزا راه اندازی می شود. برای باد زدن استفاده از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی نیز پاسخگو بوده بنابراین نیازی به هزینه های بیشتر جهت خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. جنس بدنه و متریال استفاده شده در این کالا از پلاستیک PVC وینیل با انعطاف پذیری بالا بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتر را فراهم می سازد.

این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و با وجود وزن و ضخامت کم در برابر نور آفتاب نیز آسیب پذیر نخواهد بود. البته داشتن ویژگی مهمی همچون قابلیت تعمیر باعث شده تا این محصول از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. انجام این عمل توسط بسته مخصوص محصولات بادی انجام شده که به وسیله فروشگاه اینتکس به صورت مجزا عرضه می شود. البته رعایت دو آیتم مهم در حفظ و نگهداری تشک بادی روی آب اینتکس در طول عمر بسیار موثر خواهد بود.

باد زدن اندازه و استاندارد به آن و همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز باعث می شود تا تشک مورد نظر تا سال ها به راحتی شما کاربرد داشته باشد. جهت خرید تشک بادی استخری اینتکس مدل ساده با عرض 76 سانتی متر می توان پس از مراجعه به وبسایت نمایندگی اینتکس و ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
690 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای رنگبندی مختلف
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...