تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس ساده عرض 69 مدل 59703

از {{model.count}}

intex 59703 small floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری ساده اینتکس با عرض 69 سانتی متر مناسب برای تفریحات آبی در انواع استخر برای سنین مختلف. تولید شده در رنگبندی مختلف همراه با حجم بسیار کم و حمل راحت در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

تشک بادی استخری اینتکس در مدل ساده یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان روی آب های کم عمق و آرام و در فصول گرما عرضه شده است. این تشک بادی استخری ساده اینتکس در رنگبندی های مختلفی تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این محصول در دو مدل مشابه هم تولید شده که مدل دیگر تنها دارای عرض بیشتر می باشد اما از نظر متریال و سایر ویژگی ها تفاوتی با هم نخواهند داشت. 

طراحی و ساختار بدنه به صورت مستطیلی شکل بوده که از رویه مواج بهره مند است تا موجب پوشش اعضای بدن و جلوگیری از حالت لغزندگی شود. قسمت فوقانی آن کمی بر آمده طراحی شده تا به عنوان بالش مورد استفاده قرار بگیرد از همین رو هنگام دراز کشیدن روی آن احساس راحتی خواهید داشت. محصولی که توسط دو دریچه باد مجزا راه اندازی شده که یکی مربوط به قسمت بالش و دیگری مربوط به بدنه اصلی می باشد بنابراین برای راه اندازی آن می بایست از دو قسمت متفاوت اقدام به باد زدن کنید. برای این کار استفاده از کوچک ترین پمپ باد اینتکس نیز پاسخگو بوده و نیازی به هزینه بیشتر جهت خرید پمپ قوی تر نخواهد بود.

تشک بادی استخری ساده اینتکس دارای ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 69 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف می باشد. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر بوده تا به راحتی حتی توسط یک کیف دستی نیز قابل حمل باشد. داشتن تحمل وزن 100 کیلوگرمی نشان دهنده کیفیت ساخت خوب این تشک بادی تفریحی بوده از همین رو خیال هر مصرف کننده ای را راحت کرده است. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که رایج ترین نوع متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی بخصوص تشک بادی روی آب می باشد.

جنس بدنه ای که دارای وزن بسیار سبکی بوده و در عین حال مقاومت قابل قبولی در برابر فشار و دمای متفاوت آب دارد. همچنین استفاده از این کالا در برابر نور آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. البته داشتن قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از این تشک استخری این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج ساخته است. برای خرید تشک بادی استخری اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
480 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای رنگبندی مختلف
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...