تشک بادی نسخه پرتابل و قابل حمل تخت خواب بادی محسوب شده و در میان پر فروش ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب قرار می گیرد به همین دلیل شرکت های بزرگی اقدام به تولید مدل های متنوع از تشک بادی کرده اند. چند خصوصیت مهم در خرید تشک بادی مورد اهمیت قرار می گیرد که یکی از آنها قیمت تشک بادی خواهد بود. خصوصیتی که در ایران توجه زیادی به آن می شود. بسیاری از انواع تشک بادی قیمت مشابهی را دارند مگر در صورتی که تفاوت های زیادی در متریال و نوع طراحی آنها وجود داشته باشد. به دلیل کاربرد بالای مدل های مختلف تشک بادی ، فروش آنها نیز افزایش داشته به همین دلیل در قیمت گذاری آنها نیز توجه زیادی می شود. یک تشک بادی می تواند برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها و درون چادر مسافرتی کاربرد داشته باشد از همین رو تنوع در این محصولات بالا می باشد.

تشک بادی ارزان امروزه جمله ای پر جستجو در فضای مجازی بوده به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به ویژگی های یک تشک بادی ارزان بپردازیم تا راهنمای خرید مناسبی برای افراد باشد. تشک بادی ارزان مدل خاصی از انواع تشک بادی نبوده بلکه دارای ویژگی ها و خصوصیت های ساده تری در خود می باشد از همین رو ارزان بودن یک تشک می تواند دلایل خاص خود را داشته باشد. خصوصیت هایی از جمله ابعاد و ظرفیت ، جنس و متریال ، شرکت های تولید کننده ، طراحی و ساخت و همچنین وجود لوازم جانبی همراه تشک بادی می تواند در ارزان و گران بودن قیمت آن موثر باشد. یک تشک بادی ارزان دارای طراحی بدنه ساده بوده و به مراتب ظرفیت آن نیز در کاهش قیمت آنها موثر می باشد. برند های متفرقه زیادی اقدام به تولید تشک بادی کرده اند اما در این میان شرکت اینتکس و بست وی اقدام به تولید با کیفیت ترین تشک بادی ارزان قیمت و گرام قیمت کرده اند از همین رو می توان حساب ویژه ای روی این دو برند باز کرد.

امروزه مانند دیگر محصولات و لوازم های تولید و وارد شده در کشور محصولات بادی نیز افزایش قیمت های چشم گیری داشته اند از همین رو خرید تشک بادی ارزان بخصوص در برند های ذکر شده معنی چندانی نخواهد داشت. البته نکته ای که باید در خرید یک تشک بادی و حتی تمامی محصولات بادی به آن توجه داشت سال تولید و برند تولید کننده بوده از همین رو با خرید تشک بادی با کیفیت و توجه به این خصوصیت ها می توانید به جای یک سال و یا دو سال تا چندین سال از محصول خریداری شده استفاده نمایید. دقت داشته باشید که همیشه ارزان بودن هر مدل تشک بادی دلیل بر کیفیت بالای آن نخواهد بود. برخی از فروشگاه ها هستند که اقدام به فروش تشک بادی اینتکس و یا بست وی با قیمت ارزان کرده اما مهمترین دلیل ارزان بودن آنها تاریخ تولید قدیمی آنها خواهد بود بنابراین باید توجه خاصی به این موضوع نیز داشت. برای خرید تشک بادی ارزان و تشک بادی با کیفیت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از انتخاب مدل مورد نظر به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید.