تشک بادی روی آب

تشک استخری اینتکس طرح بستنی هندوانه مدل 58751

از {{model.count}}

intex 58751 watermelon floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک استخری اینتکس با طرح بستنی هندوانه برای تفریحات آبی در آب های کم عمق مانند استخر در فصول گرما با قیمت مقرون به صرفه مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان در فروشگاه اینتکس

تشک استخری اینتکس طرح بستنی هندوانه به عنوان یکی از لوازم بادی برای شنا و تفریحات آبی خانگی و در آب های آرام و کم عمق بوده که بهترین گزینه برای سرگرمی در فصول گرما خواهد بود. این نوع از تشک بادی روی آب در میان مدل های خوارکی های یخی قرار گرفته که به دلیل رنگ های جذاب مورد استفاده در آن ظاهر زیبایی به این محصول داده است. طراحی بدنه اصلی دقیقا مشابه یک بستنی چوب دار بوده که از رویه مواج برخوردار است تا از لیز خوردن روی آن جلوگیری کرده و اعضای بدن را به خود جذب کند.

تشک استخری طرح بستنی هندوانه اینتکس دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان می باشد. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را پوشش داده اما در حالت جمع شده این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا حمل و جا به جا شود. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال به کار برده شده در انواع محصولات بادی می باشد.

با وجود سبک بودن متریال این محصول ، مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید بنابراین برای استفاده در فصول گرما و در استخر های نصب شده در فضای باز مشکلی نخواهد داشت. داشتن کیفیت بالا در ساختار و متریال این تشک بادی روی آب اینتکس باعث شده تا تحمل وزن آن نیز به 100 کیلوگرم برسد. این مقدار تحمل وزن امکان استفاده برای تمامی سنین را خواهد داد زیرا که بسیاری از افراد مصرف کننده تا همین حدود وزن دارند.

از آنجایی که همراه هیچ مدل از انواع تشک روی آب بادی اینتکس پمپ باد برای راه اندازی قرار داده نشده برای راه اندازی این تشک استخری نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خواهد بود. برای این کار استفاده از پمپ باد دستی حتی در مدل های کوچک نیز پاسخگو بوده بنابراین نیازی به هزینه های گزاف برای خرید پمپ باد حرفه ای تر اینتکس نخواهد بود. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را به آن دریچه وصل کرده و سپس تا زمانی که تشک روی آب شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد عمل باد زدن را ادامه دهید.

دقت داشته باشید که بدنه بیش از حد سفت و محکم نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های این کالا آسیب جدی وارد خواهد شد. البته قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از ویژگی های بسیار خوب متریال به کار برده شده در این محصول بوده که این کالا را از حالت یک بار مصرف بودن خارج ساخته است. برای خرید تشک استخری بادی اینتکس با طرح بستنی هندوانه کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...