ترامپولین خانگی و باشگاهی

ترامپولین ویلا حفاظ دار با قطر 180 سانتی متر

از {{model.count}}

trampoline 120 cm diameter with protection

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین ویلا حفاظ دار با قطر 180 سانتی متر یکی از پر فروش ترین ترامپولین حفاظ دار تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته منازل آپارتمانی ، ویلا و باغ دارای بدنه مستحکم با قابلیت اتصال حفاظ توری به صورت مجزا عرضه شده در نمایندگی اینتکس

ترامپولین ویلا و باغ حفاظ دار یکی از سایز های تولید شده متنوع در میان انواع ترامپولین حفاظ دار بوده که جهت تفریحات روزمره و ورزش های هوازی برای سنین کودکان و بزرگسالان عرضه شده است. ترامپولین امروزه یکی از پر فروش ترین لوازم تفریحی و ورزشی تبدیل شده به همین دلیل تنوع بالایی از آنها تولید شده است تا بر اساس نیاز های خود بازه انتخاب بیشتری داشته باشید. ترامپولین ها از نظر ساختار اتصال صفحه به دو مدل ترامپولین فنری و کشی تقسیم بندی می شوند که این مدل نیز دارای ساختار فنری است به همین دلیل از 42 عدد فنر فلزی بسیار مقاوم برای متصل کردن صفحه پرش به فریم اصلی بهره می برد. این فنر ها بر خلاف وزن و حجم کوچک خود از توان بالایی برخوردار بوده و آلیاژی کاملا ضد زنگ دارند. البته برای جلوگیری از برخورد پا در زمان پرش به فنر ها از یک پوشش برزنتی فوم دار استفاده شده تا در صورت برخورد ناگهانی پا به این قسمت آسیبی به افراد وارد نکند. 

جنس صفحه اصلی نیز از مواد پلی پروپیلن ساخته شده که نوعی پلاستیک بافت دار ضخیم محسوب می شود. این نوع متریال در برابر آفتاب ، آب و دمای مختلف مقاوم بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت. صفحه اصلی و فنر ها به فریم هایی فولادی ضد زنگ و مقاوم متصل می شوند. این فریم ها شامل متصل متصل بودن پایه ها به بدنه اصلی بوده که تعداد آنها به 3 پایه می رسد. این پایه های U شکل امکان رگلاج و تغییر ارتفاع را نیز داشته تا نسبت به وزن و سن مورد استفاده قابل تنظیم باشد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب و پرکابرد این ترامپولین فنری ویلایی داشتن حفاظ توری بوده که به صورت مجزا روی بدنه اصلی نصب می شود. این حفاظ توری از یک درب زیپدار برخوردار بوده و به خوبی مانع از پرتاب شدن افراد در زمان پرش به فضای بیرون خواهد شد. قطر این محصول به 180 سانتی متر و ارتفاع سطح رویه نیز به 50 سانتی متر رسیده بنابراین از برخورد پا در زمان پرش به زمین به خوبی جلوگیری خواهد کرد. از دیگر خصوصیت های این محصول می توان به صداگیر بودن پایه ها ، تحمل وزن 110 کیلوگرمی و قابلیت راه اندازی آسان اشاره کرد. جهت خرید ترامپولین ویلایی حفاظ دار با قطر 180 سانتی متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
180 سانتی متر
ارتفاع صفحه پرش
50 سانتی متر
وزن
24 کیلوگرم
جنس کف
پلی پروپیلن
جنس کاور کناری
برزنت و ابر
تعداد فنر
۴۲ عدد
تحمل وزن
110 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت پرش بالا
دارای صداگیر لاستیکی برای پایه ها
مناسب آپارتمان و منزل
قابل استفاده در فضای باز
دارای حفاظ توری با نصب مجزا
دارای سه پایه قابل تنظیم
مناسب تمام سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...