ترامپولین خانگی و باشگاهی

ترامپولین حفاظ دار کودک با قطر 150 سانتی متر

از {{model.count}}

kids Protective trampoline 150 cm in diameter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین حفاظ دار کودک با قطر 150 سانتی متر محصولی کاربردی می باشد که کفی آن تولید شده از پلی پروپیلن و پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. این ترامپولین دارای یک عدد حفاظ بوده و مناسب استفاده کودکان می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این ترامپولین خانگی را مشاهده بفرمایید.

ترامپولین حفاظ دار کودک با قطر 150 سانتی متر یک وسیله کاربردی و بسیار زیبا می باشد که امروز وجود آن در هر خانه ای ضروری است. چرا که با توجه به تغییر سبک زندگی ها و کم تحرک شدن کودکان، نیاز به وسیله ای می باشد که آن ها را درون منزل به بازی های پر تحرک تشویق کند. ترامپولین یکی از آن وسایل ها می باشد که باعث می شود تا کودکان و بزرگسالان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز درون منزل به بازی و تفریحات نشاط آور و پر تحرک بپردازند. این ترامپولین کودک از نوع حفاظ دار بوده و همانطور که در تصاویر محصولات مشاهده می کنید دارای یک عدد توری حفاظ دار می باشد که با وجود آن از به وجود آمدن مشکلاتی نظیر پرتاب شدن کودکان به بیرون از ترامپولین جلوگیری می کند. این حفاظ دارای یک عدد درب ورودی بوده و جنس آن نیز به صورت توری می باشد.

قسمت کفی ترامپولین نیز تولید شده از پلی پروپیلن است که در واقع یکی از بهترین متریال ها برای تولید ترامپولین محسوب شده و از مزایای بسیاری برخوردار می باشد. کفی های پلی پروپیلن نسبت به کفی های برزنتی از مزیت های بی شماری همانند نداشتن صدا در هنگام جامپ و دوام بالا برخوردار می باشند. در حاشیه صفحه ترامپولین خانگی یک صفحه اسفنجی قرار داده شده است که ایمنی کار را بالا برده و در واقع محل اتصال صفحه با بدنه ترامپولین را پوشانده است و مانع از برخورد افراد با این قسمت می شود. پایه های این محصول همانند اسکلت آن تولید شده از آلویمینوم ضد زنگ می باشند و فرم این پایه ها به صورت U شکل بوده و دارای تعادل بسیار خوبی هستند. شما می توانید این ترامپولین کودک را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه ترامپولین مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر ترامپولین ها با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
150 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
10 کیلوگرم
جنس کف
پلی پروپیلن
جنس کاور کناری
برزنت و ابر
حفاظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت پرش بالا
ضربه گیر در بخش پایه ها
مناسب آپارتمان و منزل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...