ترامپولین خانگی و باشگاهی

ترامپولین حفاظ دار کودک با قطر 140 سانتی متر

از {{model.count}}

kids Protective trampoline 140 cm diameter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین حفاظ دار خانگی کودک با قطر 140 سانتی متر با طراحی پاندا یکی از مهیج ترین لوازم تفریحی و ورزشی هوازی عرضه شده در نمایندگی اینتکس برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت ساخت و متریال بسیار مقاومی برخوردار است. این ترامپولین کودک دارای حفاظ توری مجزا بوده و دارای قابلیت نصب و راه اندازی آسان می باشد.

ترامپولین حفاظ دار خانگی کودک یکی از پر طرفدار ترین لوازم تفریحی و ورزشی هوازی در میان کودکان و نوجوانان بوده که دارای کیفیت ساخت و طول عمر بالای می باشد. این ترامپولین کودک در واقع از طراحی بدنه گرد برخوردار بوده و دارای ساختار راه اندازی فنری می باشد. ترامپولین فنری نسبت به ترامپولین کشی از استحکام و بازه جامپ (پرش) بالاتری برخوردار بوده به همین دلیل مدل هایی که برای کودکان و نوجوانان نیز تولید شده قابل استفاده برای سنین بزرگسال نیز خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم ساختار فنری بدنه توسط 36 عدد فنر راه اندازی و تکمیل می شود. این فنر ها صفحه پرش را به پایه ها و فریم ها متصل کرده و باعث ایجاد سطحی مقاوم به همراه تحمل وزن بالا می شود.

صفحه پرش ساخته شده از متریال پلی پروپیلن بوده که نوعی پلاستیکی ضخیم با خاصیت کشسانی بالا می باشد از همین رو در تمامی انواع ترامپولین خانگی ، ورزشی ، باشگاهی و تفریحی استفاده می شود. فنر های متصل کننده نیز از جنس فلز کاملا ضد زنگ بوده که فریم هایی مقاوم وصل می شود. برای جلوگیری از برخورد ناگهانی پا به فنر ها یک پد فومی برای آن در نظر گرفته شده تا با پوشش این قسمت آسیبی به پا افراد وارد نشود. جنس فریم و پایه ها نیز از آلیاژ فولاد سبک و ضد زنگ با روکش گالوانیزه بوده که بهترین متریال مورد استفاده برای ستون بندی یک ترامپولین ورزشی و خانگی محسوب می شود. ترامپولین طرح پاندا کودک در قسمت پایه ها از صداگیر های لاستیکی بهره مند بوده تا هنگام پرش و جامپ کردن از تولید صدا جلوگیری کند از همین رو می توان با خیالی آسوده در منازل آپارتمانی از آن استفاده کرد.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول داشتن حفاظ توری بوده که روی فریم های ایستاده بدنه اصلی متصل می شود. این حفاظ توری به خوبی مانع از پرتاب ناگهانی افراد از فضای داخل ترامپولین حفاظ دار خواهد شد. برای ورود و خروج راحت نیز یک درب زیپ دار برای حفاظ در نظر گرفته شده است. قطر این کالا به 140 سانتی متر و ارتفاع کلی آن تا بالای حفاظ برابر با 160 سانتی متر بوده اما ارتفاع سطح تشک پرش تا زمین 36 سانتی متر خواهد بود از همین رو با توجه به تحمل وزن 120 کیلوگرمی در صورت پرش افراد بزرگسال روی آن مانع از برخورد پا به زمین خواهد شد. برای خرید ترامپولین حفاظ دار کودک با قطر 140 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
140 سانتی متر
ارتفاع تا بالای حفاظ
160 سانتی متر
ارتفاع تا سطح تشک
36 سانتی متر
وزن
11 کیلوگرم
جنس کف
پلی پروپیلن
جنس کاور کناری
برزنت و ابر
تعداد فنر
36 عدد
تحمل وزن
120 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت پرش بالا
ضربه گیر در بخش پایه ها
مناسب آپارتمان و منزل
دارای حفاظ توری
قابل استفاده به همراه بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...