جامپینگ بادی

ترامپولین بادی کودک بست وی مدل 52267

از {{model.count}}

bestway 52267 inflatable trampoline

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین بادی کودک بست وی طرح دار یکی از جذاب ترین جامپینگ بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات هوازی کودکان زیر 3 سال می باشد. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان در فضای باز و بسته بوده و از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود برخوردار است.

ترامپولین بادی کودک بست وی یکی از جدید ترین جامپینگ بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات هوازی کودکان تا سنین 3 سال می باشد. این محصول طراحی و ساختار بدنه گرد داشته و از دیواره های بادشو به عنوان حفاظ برخوردار است تا هنگام جامپ کردن کودکان مانع از خروج ناگهانی آنها شود. یک درب کوچک نیز روی دیواره بدنه تعبیه شده که به عنوان ورود و خروج به این ترامپولین کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد ترامپولین بادی گرد بست وی در حالت باد شده برابر با (طول: 142 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 114 سانتی متر) بوده و دارای تحمل وزن 55 کیلوگرمی می باشد بنابراین ظرفیت یک نفره خواهد داشت. ساختار قسمت کف به گونه ای بوده که هنگام پرش آسیبی به درز ها وارد نشده از همین رو جای نگرانی بابت تخلیه باد ناگهانی آن وجود نخواهد داشت. این محصول در یک بسته بندی با وزن 4.4 کیلوگرم عرضه می شود.

جنس و متریال ساخت ترامپولین بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود بنابراین می توان از آن در فضای باز استفاده نمود. این متریال وزن سبک و انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن خواهد بود. از ویژگی های دیگر جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای خرید ترامپولین بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

طول
142 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
114 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
4.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب روی بدنه
دارای چندین دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...