جامپینگ بادی

ترامپولین بادی بچگانه بست وی مدل 52344

از {{model.count}}

bestway 52344 inflatable trampoline

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین بادی بچگانه بست وی با طراحی گرد، یکی از مهیج ترین جامپینگ بادی حفاظ دار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای متریال و طراحی ساخت با کیفیتی بوده به همین دلیل می توانید در فضای باز نیز از این کالا برای فرزندان خود استفاده نمایید.

ترامپولین بادی بچگانه بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از مهیج ترین لوازم بادی تفریحی هوازی برای کودکان 3 الی 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و از همین رو می تواند برای دو کودک به صورت همزمان استفاده شود. طراحی بدنه اصلی به گونه ای بوده که از حفاظ هایی بادشو سرخود بهره برده تا مانع از خروج ناگهانی افراد به بیرون شود. همچنین 6 عدد توپ رنگی در کنار این کالا برای تفریحات بیشتر کودکان قرار داده شد است.

ترامپولین بادی کودک بست وی ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر پارگی و نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال در کنار ضخامت خوب خود امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را نیز خواهد داشت تا با وزن 3.8 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. گفتنی است که این متریال در برابر آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود.

ابعاد باد شده ترامپولین بادی ارزان بست وی برابر با (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 117 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 55 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این مقدار تحمل وزن ذکر شده مربوط به حالت جامپ کردن بوده که می بایست تحمل وزن عادی آن را 110 کیلوگرم در نظر بگیرید. برای خرید ترامپولین بادی بچگانه بست وی می توانید به صورت حضوری و یا از طریق وبسایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۵۵ کیلوگرم
وزن
۳.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد
دارای ۶ عدد توپ بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...