مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

تخت شنی پارچه ای اینتکس مدل MB150

از {{model.count}}

MB150 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت شنی پارچه ای اینتکس یکی از راحت ترین مبل شنی تخت خواب شو برای استفاده سنین مختلف بوده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای استراحت های طولانی مدت روزمره محسوب شده و حتی فضایی بزرگ برای نشستن دو نفر را فراهم می سازد.

خرید تخت شنی پارچه ای اینتکس، یکی از راحت ترین تخت بین بگ تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن عرضه شده است. این مبل شنی تخت خواب شو که طراحی بدنه استوانه ای شکل داشته به بین بگ طرح سوسیسی نیز معروف بوده زیرا فضایی بسیار راحت برای خواب ایجاد می کند. مهمترین خصوصیت این محصول داشتن ساختار منعطف و حالت پذیر بوده به همین دلیل هنگام استفاده از آن، حالت مناسب با آناتومی بدن را گرفته تا در نتیجه احساس بسیار راحتی روی این محصول را تجربه کنید.

پارچه مورد استفاده در مبل شنی تخت شو از پارچه جیر مازراتی بوده که یکی از با کیفیت ترین و پارچه قابل شستشو استفاده شده در انواع مبل شنی و تخت شنی محسوب می شود. این پارچه دارای رنگبندی مختلفی بوده و با توجه به داشتن دریچه زیپ دار روی بدنه به سادگی قابل جدا کردن و شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی خواهد بود. مواد داخلی در این هپی چیر تخت خواب شو از یونولیت تفکیک شده به صورت تک و یا به شکل ترکیبی با ابر بوده که متریالی نرم و حالت پذیر محسوب می شود. گرچه می توانید از موادی همچون الیاف نیز برای استفاده در فضای داخلی در دستور کار تولید هنگام سفارش قرار دهید.

ابعاد حالت ابتدایی و استفاده نشده از مبل شنی تختشو 1 نفره برابر با (طول: 160 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که در زمان استفاده این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه قابل تغییر خواهد بود. برای خرید تخت شنی پارچه ای اینتکس می توانید به روش تلفنی و حتی حضوری پس از تعیین رنگ و نوع مواد داخلی استفاده شده سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

تخت شنی پارچه ای اینتکس، یکی از راحت ترین مبل شنی تخت خواب شو یک نفره تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که نه تنها برای نشستن دو نفر بلکه برای دراز کشیدن یک نفر نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این محصول که در خانواده مبل شنی و بین بگ قرار گرفته، طراحی بدنه استوانه ای داشته تا فضایی بسیار راحت برای دراز کشیدن و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. همچون مبل ها این محصول نیز خاصیت حالت پذیری و انعطاف پذیری بالایی داشته تا راحتی ایده آلی برای مصرف کنندگان فراهم سازد در نتیجه این محصول نیز می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز افراد در منزل، محل کار، ویلا و ... باشد. در ادامه مطلب به بررسی جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

تخت شنی 1 نفره اینتکس

طراحی و ساختار بدنه تخت شنی

همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه تخت بین بگ شنی به صورت استوانه ای بوده که به مدل سوسیسی معروف می باشد. این نوع تخت خواب پارچه ای شنی می تواند با توجه به حالت پذیری خود فضایی مناسب برای نشستن و خواب ایجاد کند در نتیجه جهت استراحت های کوتاه و طولانی مدت، تماشای برنامه های تلویزیونی، بازی های رایانه ای، مطالعه و ... کاربرد خواهد داشت. نحوه تولید تخت هپی چیر شنی مشابه با مبل شنی بوده و تنها از نظر ابعاد و ساختار ظاهری متفاوت می باشند.

تخت بین بگ شنی بزرگسال

جنس بدنه و متریال داخلی تخت شنی

معمولا برای انواع تخت شنی 1 نفره از پارچه مازراتی جهت پوسته بیرونی آن استفاده می شود زیرا که فضایی بسیار راحت برای خواب ایجاد می کند. این پارچه دارای ضخامت بالا، دوخت های مقاوم و رنگبندی مختلفی بوده که در داخل آن یک پارچه آستری به همراه مواد پر کننده تعبیه شده است. مواد داخلی نیز از یونولیت خرد شده به صورت تک و گاها ترکیب شده با ابر بوده تا نرمی و حالت پذیری را برای این محصول ایجاد کند.

جنس پارچه بیرونی تخت شنی

پارچه مازراتی جیر استفاده شده در این تخت خواب شنی بزرگسال قابلیت شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی را دارد. برای این کار می توانید از دریچه زیپدار تعبیه شده روی بدنه اصلی پوسته بیرونی را جدا کرده و اقدام به شستشو کنید. از طریق این دریچه می توان به سادگی مواد داخلی را تعویض و یا شارژ نمود.

پارچه قابل شستشو تخت شنی

متریال مواد داخلی تخت شنی

معمولا در انواع تخت شنی از یونولیت تفکیک شده به همراه ابر با تراکم بالا استفاده می شود. ترکیب یونولیت و الیاف و همچنین استفاده تنها از مواد الیافی نیز از دیگر گزینه هایی بوده که در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا قبل از سفارش نوع استفاده از مواد داخلی را در دستور کار تولید قرار دهند. لازم به ذکر است که الیاف گران ترین و راحت ترین مواد داخلی استفاده شده به حساب می آید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات تخت شنی

ابعاد اصلی تخت بین بگ چند کاره شنی برابر با (طول: 160 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده و وزنی حدود 8 الی 9 کیلوگرم دارد از همین رو می توانید به سادگی در مسافت های کوتاه جا به جا کنید. این ابعاد در زمان استفاده به دلیل خاصیت حالت پذیری قابل تغییر خواهد بود. برای خرید تخت شنی پارچه ای اینتکس می توانید به روش آنلاین، حضوری و تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۶۰ سانتی متر
عرض
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...