تخت بادی

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 67726

از {{model.count}}

bestway 67726 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 67726 یک تخت بادی با ارتفاع 36 سانتی متری می باشد که از طراحی بدنه بسیار جذاب برخوردار است. این محصول دارای تکنولوژی FiberTech بوده و رویه آن نیز به صورت مواج و ضد تعریق طراحی گردیده. شما می توانید در ادامه، مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 67726 از سری تخت بادی های مرتفع کمپانی Bestway می باشد که تولید سال 2021 این شرکت بوده و به تازگی وارد بازار ایران شده است. این محصول از مزایای متعددی نسبت به تخت خواب های ثابت برخوردار بوده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همانطور که در تصاویر ملاحظه می کنید، این تخت خواب بادی ارزان، همانند دیگر تخت خواب های دارای فرم مستطیلی شکل می باشد. رنگ بدنه آن در قسمت دیواره و کف به رنگ سرمه ای و سطح آن نیز به رنگ طوسی است. در دو طرف این تخت، برآمدگی هایی قرار دارد که وظیفه آن ها جلوگیری از خارج شدن از تخت به هنگام خواب می باشد. در محل قرار گیری سر نیز، یک عدد بالش بادی بزرگ تعبیه شده است که ساختار آن به صورت اتومات بوده و با راه اندازی تخت، این بالش به صورت خودکار شکل می گیرد.

یکی از مزیت های تخت خواب بادی نسب به تشک بادی دارا بودن پمپ باد می باشد. پمپ باد قرار داده شده بر روی این محصول، به صورت متصل به بدنه بوده و ساختار آن به صورت برقی اتوماتیک می باشد. پمپ باد ذکر شده به صورت دمنده و مکنده عمل می کند. جنس بدنه این محصول، همانند دیگر محصولات بادی این کمپانی، از وینیل تولید شده است. قسمت کف و دیواره تخت از وینیل براق (جهت تمیز کردن راحت و آسان) و قسمت سطحی تخت نیز از وینیل به همراه یک روکش مخمل. رویه این تخت خواب دو نفره بادی از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. مواج بودن سطح تخت به هوا اجازه جریان یافتن داده که این امر سبب جلوگیری از عرق کردن بدن می گردد.

ابعاد تخت خواب بادی بست وی نیز عبارت است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر. شما می توانید برای راهنمایی های بیشتر در مورد خرید تخت بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ باد دوکاره
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...