تخت بادی

تخت خواب بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۵۸

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64458

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۵۸ محصول با کیفیت از کمپانی اینتکس می باشد که دارای بدنه ای طبی و همچنین با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین استفاده در مسافرت می باشد. پمپ باد برقی دوکاره و همچنین همراه داشتن ساک حمل مخصوص از ویژگی های مثبت این تخت بادی محسوب می شود که توسط مستر اینتکس عرضه شده است.

تخت خواب بادی ۲ نفره اینتکس به سبب داشتن رنگ خاص و همچنین رویه مشبک، به یک محصول محبوب و متفاوت از سایر محصولات شرکت اینتکس تبدیل شده است. ساختار رویه این تخت خواب بادی موجب ایجاد محصولی با کیفیت و همچنین ضد تعریق در هنگام استفاده های طولانی مدت شده است و همچنین استفاده از لایه های ابریشمی داخل تخت نیز باعث تبدیل شدن این تخت بادی به یک محصول طبی و مناسب برای تمامی سلیقه ها باشد.

بخش های کناری این تخت خواب بادی دو نفره از پی وی سی مخملی تهیه شده است تا در برابر برخورد با اشیاء نوک تیز و یا فشار های ناشی از وزن بالا به خوبی مقاومت کند. قسمت زیرین این تخت خواب بادی نیز همانند اکثر محصولات اینتکس از وینیل دو لایه تشکیل شده است تا در استفاده های طولانی مدت و برخورد با زمین های مرطوب و اشیاء نوک تیز مشکلی برای محصول پیش نیاید. به همراه داشتن پمپ باد برقی سرخود را نیز می توان از مزایای این تخت خواب بادی دانست که به کمک این پمپ باد می توانید در زمان کوتاهی محصول را باد نموده و یا پس از استفاده به کمک همین پمپ باد، باد محصول را خالی نموده و به کمک ساک حمل مخصوصی که در بسته بندی محصول قرار داده شده است تخت بادی خود را جابجا نمایید. اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر تخت های بادی را می توانید از مشاورین فروش مستر اینتکس دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
۸ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...