تخت بادی

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64167

از {{model.count}}

intex 64167 2 person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین تخت بادی مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در منزل و محل کار کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی نسبت به قیمت خود بوده و دارای تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه و رویه ضد تعریق به همراه پمپ باد برقی دو کاره می باشد.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل آبی رنگ، از جدید ترین تخت بادی دو نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل و محل کار به منظور استراحت های طولانی مدت و خواب تولید شده است. این محصول همانند مدل های مشابه خود دارای طراحی رویه مواج با قابلیت پوشش اعضای بدن در تماس با سطح رویه بوده و با جریان دادن هوا مانع از تعریق بالای افراد می شود بنابراین به تخت خواب بادی ضد تعریق نیز معروف می باشد. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه داشتن ساختار فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده تا سطح رویه مقاوم و با ثباتی را ایجاد کند.

جنس بدنه تخت خواب بادی خانگی اینتکس از پلاستیک PVC با روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر تنها برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال که برای ساخت انواع تخت بادی نیز به کار رفته، خود دارای وزن سبک 8.5 کیلوگرمی و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. همراه این کالا یک ساک حمل نیز قرار داده شده تا توسط آن به راحتی در هر مکانی حمل شود.

تخت خواب بادی الیاف دار اینتکس ابعاد راه اندازی شده برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) داشته و قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین خیال مصرف کنندگانی که وزن بالایی دارند بابت استفاده از این تخت بادی راحت خواهد بود. این کالا توسط پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه خود به راحتی قابل راه اندازی خواهد بود. این پمپ باد عمل مکش باد را نیز انجام داده بنابراین نیازی به استفاده از پمپ باد مجزا نخواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
پمپ باد برقی دوکاره
ساک حمل
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...