تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره بست وی مدل 67402

از {{model.count}}

bestway 67402 one person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره بست وی مدل 67402 محصولی جدید و بسیار کاربردی از سری تولیدات کمپانی bestway می باشد که اخیرا تولید شده است. این تخت بادی ارزان دارای ظرفیت یک نفره بوده و بر روی بدنه خود دارای یک عدد پمپ باد برقی می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این تخت خواب دو نفره بادی مشاهده خواهید نمود.

تخت خواب بادی یک نفره بست وی مدل 67402 یکی از محصولات بادی تولید شده ی شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید شده است. این محصول به واسطه طراحی بسیار زیبا و جذابی که دارد و البته کیفیت بالایی که در ساخت دارد توانسته است تا به امروز جزو تخت بادی یک نفره های محبوب و پر فروش این شرکت به شمار رود. همانطور که در تصاویر محصول قابل مشاهده است، این تخت همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ مشکی می باشد. قسمت کف و دیواره این محصول از وینیل تولید شده است. وینیل که نام دیگر آن PVC می باشد، متریالی بوده از پلاستیک و چند مواد دیگر که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی است.

از مزایای این متریال می توان به دوام بالای آن اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که در هنگام برخورد با شئ تیز و سوراخ شدن دیواره تخت، این محصول قابل تعمیر می باشد. سطح تخت خواب بادی نیز تولید شده از وینیل به همراه یک روکش مخمل است. سطح این محصول نیز همانند اکثر تخت خواب ها و تشک ها به صورت مواج تولید شده است. مواج بودن سطح تخت بادی دو نفره سبب ضد تعریق شدن آن شده و مانع از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت می شود. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 136 کیلوگرم بوده که مناسب استفاده یک نفر می باشد. بر روی بدنه این محصول یک عدد پمپ باد برقی نیز قرار داده شده است که با وجود آن شما می توانید به راحتی تخت خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی و آماده استفاده نمود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد خرید تخت بادی و یا مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۶ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
بالش بادی سرخود
دارای برچسب تعمیرات
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...