تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64443

از {{model.count}}

intex 64443 one person fiber tech airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با طراحی دوقلو یکی از با کیفیت ترین تخت بادی 1 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با پمپ باد برقی متصل به بدنه مناسب برای استفاده در منزل و اتاق خواب به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی. تخت خواب بادی یک نفره اینتکس دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و به دلیل ساختار الیاف دار داخل بدنه خود خاصیت طبی بودن را به همراه دارد.

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با ساختار دو قلو یکی از متفاوت ترین تخت بادی یک نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس جهت خواب و استراحت در منزل بوده که همانند مدل دو نفره خود از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد به همین دلیل به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه نی شود. طراحی و ساختار داخلی این محصول همانند مدل دو نفره خود به صورت فایبرتک بوده که توان و ثبات بالایی را برای بدنه اصلی و بخصوص سطح رویه ایجاد کرده است. ساختار کامفورت رویه خاصیت طبی بودن را برای افراد فراهم ساخته و از طرفی طراحی مواج نیز با جذب بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا محلی ضد تعریق برای خواب ایجاد کرده است.

تخت خواب بادی طبی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که برای تمام قسمت های بدنه به جز قسمت کف از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال ساختار ضخیم و قابل شستشو به صورت دستی داشته و از طرفی به دلیل انعطاف بالا قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت. این محصول به همراه خود یک ساک حمل داشته تا جا به جایی آن با کمترین اشغال فضا صورت گیرد. با توجه به تعبیه کردن یک پمپ باد برقی روی بدنه اصلی امکان راه اندازی و تخلیه باد تخت خواب بادی ضد تعریق اینتکس در کوتاه ترین زمان فراهم خواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی یک نفره اینتکس کافیست به سایت فروشگاهی نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی
دارای بدنه دو قلو متصل شده
دارای برچسب تعمیرات
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...