تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64132

از {{model.count}}

intex 64132 air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس یک تخت خواب بادی با رویه مواج بوده که از قابلیت طبی بودن برخوردار و دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی می باشد. این محصول که ساخت شرکت اینتکس بوده از تکنولوژی FiberTech پیروی کرده و یکی از جدیدترین محصولات بادی تولید شده ی این شرکت می باشد. شما می توانید در سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران جزئیات بیشتری از این تخت خواب بادی یک نفره را مشاهده بفرمایید.

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64132 یکی از محصولات محبوب و پر طرفدار شرکت intex بوده که به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب و ظاهری زیبا توانسته است تا به یکی از تخت بادی های پرفروش این شرکت در سال 2019 تبدیل شود. بدنه این تخت بادی همچون سایر محصولات بادی تولید شده از وینیل می باشد. قسمت کف آن از وینیل ضد آب، دیواره آن وینیل براق و قسمت سطحی آن نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. سطح این تخت خواب بادی یک نفره به صورت مواج طراحی شده که مواج بودن آن باعث جریان یافتن هوا شده و در حین استراحت بر  روی آن از عرق کردن بدن جلوگیری می کند.

در قسمت بالایی آن یک عدد بالش بادی اتومات تعبیه شده است که دارای ارتفاعی مناسب بوده و با وجود آن دیگر نیازی به بالش های ثابت نخواهید داشت. رنگ بدنه این محصول نیز ترکیبی از رنگ های سرمه ای و طوسی می باشد که در هنگام استفاده درون منزل با تمامی دکوراسیون ها قابل ست شدن بوده و جلوه ی زیبایی به محل استفاده شما می دهد. این تختخواب بادی در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 42 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن آن 140 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی تخت نیز 5.7 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک بوده و با وجود یک عدد ساک حملی که شرکت اینتکس بر روی بسته بندی این محصول قرار داده است می توان به راحتی آن را حمل و یا جابجا نمود.

از دیگر اقلام همراه این محصول می توان به پمپ باد برقی اشاره نمود که به صورت متصل به بدنه تعبیه شده و عمل راه اندازی و یا تخلیه باد را انجام می دهد. شما می توانید این تخت بادی 1 نفره را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
5.7 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...