تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67925

از {{model.count}}

bestway 67925 two person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره بست وی یکی از با کیفیت ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که دارای رویه ضد تعریق و طبی می باشد به همین دلیل بهترین گزینه برای افراد عادی و بیماران عضلانی و استخوانی خواهد بود. این تخت خواب بادشو دارای پمپ باد دو کاره با قابلیت مکش باد داشته و از ساختار فایبرتک در داخل بدنه جهت ثبات و استحکام بیشتر برخوردار است.

تخت خواب بادی دو نفره بست وی، یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به عنوان جایگزین قابل حمل و مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب می شود. طراحی و ساختار بدنه به صورت دوقلو بوده و دو تکه متصل به هم دارد از همین رو هنگام باد زدن، هر دو قسمت بدنه به صورت خودکار راه اندازی و شکل خواهد گرفت. گفتنی است که داشتن ساختار فایبرتک در داخل بدنه موجب افزایش ثبات و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه شده به همین دلیل خاصیت طبی بودن را برای این تخت خواب بادی با پمپ فراهم ساخته است. همچنین پمپ باد تعبیه شده روی بدنه نیز با برق شهری کار کرده و در کنار پمپاژ هوا عمل مکش باد را انجام می دهد.

تخت خواب بادی طبی بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر بوده که بدنه ای دو لایه با ضخامت قابل قبول ایجاد کرده است. این متریال در برابر آب و نور آفتاب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع می شود تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها نیز با اشغال فضای کم حمل شود. این تخت بادی دارای ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و تا 300 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 11 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67925 از محصولات جذاب و پرطرفدار برند bestway می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و خواب شب می باشد که دارای ویژگی های کاربردی نیز می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت.

تخت بادی 2 نفره ضد تعریق

  • طراحی و ساخت

طراحی این تخت بادی یکی از ویژگی های آن بشمار می رود که ظاهری شبیه به یک تخت خواب دو طبقه را برای شما به ارمغان آورده است. این ویژگی به افزایش راحتی در هنگام استفاده نیز کمک نموده است و می تواند گزینه مناسبی برای استراحت های طولانی مدت باشد. درر قسمت رویه محصول شیار های عرضی را مشاهده می کنید که به هنگام استراحت موجب رد و بدل شدن هوا در قسمت کمر شما خواهد شد و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. همچنین بر روی بدنه این تخت خواب بادی پمپ باد نیز تعبیه شده است تا عمل پر و خالی مردن محصول را در سریعترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد و نیاز به تهیه جداگانه پمپ باد نخواهید داشت.


  • جنس بدنه تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای تشکیل شده از لایه های پی وی سی وینیل می باشد که این پی وی سی در قسمت هایی که بصورت چرمی به کار گرفته شده است، ضد آب بوده و می توانید در محیط های مرطوب و حتی فضاهای باز نیز از این محصول استفاده نمایید. بخش های کناری کمی ارتفاع بیشتر به نسب کف محصول داشته و این ویژگی سبب چسبیدن تخت به زمین خواهد داشت و تکان خوردن های تخت بادی را در هنگام استفاده کاهش خواهد داد. بخش رویه محصول نیز دارای دو لایه پی وی سی بوده و دارای ضخامت بیشتری نسب به سایر قسمت های محصول دارد. این مخمل استفاده شده در رویه محصول نیز بطور کامل ضدتعریق بوده و امکان استفاده های طولانی مدت و استراحت و خواب شب را برای شما به ارمغان بیاورد. 


  • ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

طول این تخت خواب بادی 2 نفره bestway برابر با ۲۰۳ سانتی متر بوده و می تواند طول مناسبی برای اکثریت خریداران باشد. همچنین عرضه ۱۵۲ سانتی متری محصول نیز مناسب برای استفاده ۲ نفر بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای تشک خوشخواب و تخت خواب های چوبی و فلزی باشد. ارتفاع ۵۱ سانتی متری این تخت بادی نیز از سایر مزیت های آن محسوب می شود که از تکان خوردن محصول جلوگیری خواهد کرد و تخت خوابی با ارتفاع بالا و با کیفیت خواهید داشت. طبی بودن محصول از دیگر ویژگی های جذاب کالا بشمار می رود که امکان استفاده طولانی مدت را به محصول بخشیده است. وزن کم کالا نیز از مزیت های آن بشمار می رود که به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و بسیاری از این محصول بعنوان تخت خواب بادی مسافرتی نیز یاد می کنند که می توانید از آن در چادر مسافرتی و یا حتی هتل و فضاهای باز نیز استفاده نمایید. تحمل وزن ۳۰۰ کیلوگرمی کالا نیز به شما امکان استفاده با خیال آسوده را خواهد داد و نگرانی بابت بروز مشکل برای محصول در اثر فشار و وزن بالا نخواهید داشت.


  • سایر ویژگی های و جمع بندی

وزن این تخت خواب بادی ۱۱ کیلوگرم بوده و می تواند این امکان را به شما بدهد تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا کرده و در مکان دلخواه استفاده نمایید. تحمل وزن بالا و پمپ باد دو کاره با قابلیت پر و تخلیه کردن باد از ویژگی های کالا محسوب می شوند. کف ضد آب و رویه ضدتعریق نیز از دیگر مزیت های این تخت خواب بادی بشمار می روند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۱ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
برچسب تعمیرات
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...