تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67624

از {{model.count}}

bestway 67624 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دونفره بست وی مدل 67624 از سری تخت بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که دو نفره، دارای پمپ باد برقی سرخود، ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر که ضد تعریق می باشد. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

تخت بادی یکی از محصولات بادی پر طرفدار و پر استفاده می باشد که می توانید از این محصول در مسافرت در داخل چادر، در خانه به عنوان تخت خواب و یا تخت خواب مهمان، در محل کار به عنوان تخت خواب برای استراحت استفاده کنید. تخت خواب بادی یک سری مزیت های خاصی نسبت به تخت غیر بادی دارد که عبارت اند از تخت خواب بادی قابلیت جا به جایی بسیار آسانی دارد، تخت بادی قابلیت نصب راحت و یا جمع آوری بسیار سریعی دارد، تخت بادی قیمت مقرون به صرفه نسبت به تخت ثابت چوبی یا فلزی دارد که این موارد تخت بادی را نسبت به تخت غیر بادی متمایز میکند.

تخت بادی دارای دو سایز کلی می باشد که به تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره تقسیم می شود که تخت بادی بست وی مدل 67624 نوع دو نفره می باشد. این تخت بادی دارای ابعادی برابر با 152 سانتی متر به عرض و 203 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای خوابیدن دو نفر می باشد شایان ذکر است که با توجه به ابعاد این محصول تحمل وزنی برابر با 273 کیلوگرم دارد. جنس رویه تخت بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین دارای روکشی از جنس جیر است که با توجه به مواج بودن رویه آن کاملا ضد تعریق می باشد.

برای باد کردن این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی بر روی بدنه ی آن قرار داده شده است که به کمک آن می توانید آن را باد کنید و یا باد آن را خالی کنید. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67624 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مواج
دارای پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...