تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 67770

از {{model.count}}

intex 67770 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس وسیله ای کاربردی و بسیار با کیفیت برای استراحت افراد می باشد که توسط شرکت intex تولید و روانه بازار گردیده است. این تخت بادی دو نفره ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که سطح آن از روکش مخمل برخوردار می باشد. از مزیت های این محصول می توان به طبی بودن و همینطور ضد تعریق بودن رویه آن اشاره نمود. درون بسته بندی این تخت بادی دو نفره، یک عدد ساک حمل و بر روی بدنه تخت نیز یک عدد پمپ باد برقی اتومات قرار داده شده است که به وسیله این پمپ باد برقی می توان محصول را راه اندازی و یا باد درون تخت را تخلیه نمود. در ادامه جزئیات دقیق تری را از این محصول مشاهده خواهید نمود.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 67770 یکی از جدیدترین تخت بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای رویه ی جیر ضد تعریق می باشد. در ساخت این تخت بادی از الیاف مصنوعی استفاده شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که گفته شد این محصول دارای رویه ای از جنس جیر می باشد که کاملا ضد تعریق بوده و جیر به کار رفته در ساخت این محصول خواب بسیار راحتی را برای شما  مهیا میکند که این رویه کاملا ضد حساسیت می باشد.

ابعاد این تخت خواب بادی برابر است با 152 سانتی متر به عرض 203 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تخت خواب بادی دو نفره می باشد. تخت خواب بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تخت خواب چوبی و فلزی می باشد که در ادامه توضیحاتی را راجع به تفاوت های این محصول به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. تخت بادی دارای وزنی بسیار سبک می باشد که نسبت به تخت چوبی و فلزی قابل مقایسه نیست. 

تخت بادی را پس از هر بار استفاده می توانید جمع کنید و همچنین فضای اشغالی آن بسیار ناچیز بوده و به راحتی در هر مکانی قرار میگیرد. در بسته بندی این محصول یک عدد ساک حمل نیز قرار گرفته شده است که در صورت جمع کردن آن می توانید آن را در ساکش قرار دهید و به راحتی آن را حمل کنید. از تخت خواب بادی در سفر، داخل خانه، ویلا و هتل نیز مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است که بر روی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که به وسیله ی آن می توانید محصول خود را پر از باد کنید و یا در صورت عدم نیاز به تخت بادی از طریق همین پمپ باد، باد داخل تخت بادی را تخلیه کنید.
برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات اینتکس را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...