تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64770

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64770

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۷۷۰ محصول با کیفیت از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس دارای بدنه ای از جنس برزنت با کیفیت و همچنین رویه مخملی ضد تعریق، مناسب برای استراحت های طولانی مدت و یا استفاده در مسافرت، دارای پمپ باد برقی دو کاره و ویژگی های منحصربفرد و همچنین بدنه ای با مقاومت بالا در برابر ضربه و همچنین فشار و وزن بالا

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل برزنتی از سری محصولات ویژه شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس برزنت با ضخامت بالا بوده و این جنس بدنه در سایر مدل های اینتکس مشاهده نخواهید کرد. اسفتاده از برزنت دو لایه در بخش رویه محصول موجب افزایش مقاومت تخت بادی در برابر ضربه و همچنین فشار وزن های بالا شده است و می تواند نقش یک تخت خواب بادی دو نفره دائمی را برای شما ایفا کند.

بخش های کناری این تخت بادی دو نفره از برزنت دولایه تهیه شده است و فشار های وارد شده از طرفین را به کمک استفاده از الیاف های داخلی خنثی خواهد نمود. البته این الیاف ها از جنس ابریشم بوده و محصول شما را به یک تخت خواب بادی طبی تبدیل نموده است و می توان از این محصول، ساعات طولانی تری استفاده نمود. بخش کف این تخت بادی نیز از برزنت دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر اشیاء نوک تیز داشته و می توانید از این محصول با خیال آسوده در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید.

پمپ باد دوکاره برقی که بصورت سرخود تعبیه شده است که به راحتی محصول شما را باد نموده و در مدت زمان کوتاهی باد را خالی نیز خواهد کرد. البته می بایست به پورت USB قرار داده شده در قسمت پمپ نیز اشاره نمود که می توانید وسایل الکترونیکی خود را به راحتی شارژ نمایید. یک چراغ LED نیز در کنار این پورت قرار گرفته است که می تواند نقش یک چراغ خواب را برای شما ایفا کند. به همراه این تخت خواب بادی یک ساک حمل مخصوص نیز تعبیه شده است تا پس از استفاده بتوانید به راحتی تخت بادی را جابجا نمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در مستر اینتکس تماس برقرار نمایید.


تخت خواب بادی دو نفره اینتکس معروف به تخت خواب بادی برزنتی، یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تخت بادی خانگی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. تخت خواب بادی به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، وزن سبک و حجم کم در حالت جمع شده، امکان راه اندازی و جمع شدن سریع و آسان به یکی از محبوب ترین لوازم بادی تبدیل شده است به همین دلیل نه تنها در منزل بلکه برای ویلا هنگام سفر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این تخت بادی اینتکس خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تخت بادی برزنتی اینتکس

طراحی و ساختار تخت خواب بادی

طراحی و ساختار بدنه تخت بادی برزنتی اینتکس به صورت مستطیلی شکل که از لبه های گرد جهت جلوگیری از سطح لغزنده بهره می برد. سطح رویه این محصول به صورت مواج تولید شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن، با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه ساختار فایبرتک در داخل بدنه بوده که استحکام این کالا را در زمان استفاده افزایش داده است. تکنولوژی فایبرتک به کار برده شده، فشار ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه می شود بنابراین خاصیت طبی بودن را نیز به همراه خواهد داشت در نتیجه استفاده از این تخت برای بیماران عضلانی و استخوانی می تواند مفید واقع شود.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس

جنس و متریال تخت خواب بادی

جنس و متریال اصلی در نظر گرفته شده برای تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC بوده که در قسمت بیرونی خود از سه نوع روکش بهره می برد. روکش وینیل برای قسمت کف، روکش برزنتی برای دیواره ها و روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده به همین دلیل ضخامت تخت را نیز افزایش داده است. به کار بردن روکش جیر علاوه بر ایجاد رویه نرم و راحت برای خواب تاثیر بسزایی در کاهش تعریق خواهد گذاشت. از ویژگی های جنس بدنه این تخت می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی طبی برزنتی برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که تا مقدار 280 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین استفاده از این تخت خواب برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. این کالا روی بدنه خود یک پمپ باد برقی داشته که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. این پمپ باد برقی که از جدید ترین مدل تولید شده بوده دارای یک درگاه USB برای اتصال انواع لوازم برقی جهت شارژ کردن و حتی روشن کردن چراغ و همچنین دارای یک دکمه با کاربرد تنظیم هوا هنگام استفاده و خواب روی تخت می باشد. با احتساب وزن این پمپ متصل شده به تخت، در حالت بسته بندی وزن آن به 13 کیلوگرم خواهد رسید در نتیجه با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به راحتی می توانید حمل کنید.

پمپ باد تخت بادی برزنتی

دریچه هوای تخت بادی برزنتی

در پایان...

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی اینتکس یکی از بهترین تخت بادی مقاوم با خاصی طبی و ضد تعریق بوده که استفاده از آن نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران نیز بسیار مفید خواهد بود. این محصول تکنولوژی و ساختار مقاومی در فضای داخلی خود داشته و با توجه به داشتن پمپ باد سرخود نیاز افراد را جهت داشتن خوابی راحت در فضای بسته و حتی فضای باز بر طرف کرده است. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره برزنتی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
برزنت و روکش جیر
جنس کناره
برزنت
جنس کف
برزنت دولایه
وزن
۱۳ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
چراغ خواب (LED)
پورت USB
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...