تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64447

از {{model.count}}

intex 64447 twin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل تکیه گاه دار از بزرگترین تخت بادی دو نفره مناسب برای استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تخت خواب بادی پشتی دار دارای رویه طبی و ضد تعریق بوده و از یک پمپ باد برقی سرخود بهره می برد.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل پشتی دار یکی از متفاوت ترین تخت بادی دو نفره تولید شده برای استفاده در منزل و اتاق های خواب و نشیمن بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های دیگر تخت دو نفره داشته با این تفاوت که از یک تکیه گاه بادشو متصل به بدنه اصلی بهره می برد تا محلی راحت برای تکیه گاه ایجاد کند از همین رو برای تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای کاربردی خواهد بود. البته این تخت خواب بادی اینتکس توسط یک دریچه باد راه اندازی شده که در این قسمت نیز یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده تا محصول خود را در کوتاه ترین زمان باد کرده و یا از باد خالی کنید.

از خصوصیت های مهم در این تخت بادی تکیه گاه دار می توان به ساختار داخلی فایبرتک آن اشاره کرد. لایه های الیاف شمعی که باعث ایجاد سطح رویه طبی شده تا استفاده از این تخت را برای بیماران عضلانی و استخوانی مفید سازد. همچنین طراحی مواج نیز باعث شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا در کاهش تعریق افراد موثر باشد. تخت خواب بادی پشتی دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه و از روکش وینیل نیز برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند.

این نوع متریال به کار برده شده در کنار داشتن ضخامت بالا انعطاف پذیری مناسبی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد به همین دلیل به راحتی توسط ساک حمل خود قابل جا به جایی و حمل خواهد بود. این محصول در حالت باد شده ابعادی برابر با 203 در 152 سانتی متر داشته و ارتفاع آن تا نشیمنگاه به 51 سانتی متر می رسد که ارتفاعی بلند برای یک تخت خواب محسوب می شود. با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن آن به 280 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. برای خرید تخت خواب بادی تکیه گاه دار اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه طبی و ضد تعریق
تکیه گاه بادشو متصل
پمپ باد دوکاره با قابلیت مکش باد
ساختار داخلی فایبرتکپ
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...